Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Khamis, 7 April 2011

KD 09: Di Sini Pengalaman PLU aku datang



Mesti korang nak tahu kan macam aku mula terjebak dalam dunia fantasi sejenis ini. ada yang bagus dan ada juga tidak terjebak dalam dunia ini. aku sendiri pun tidak kenapa aku boleh terlibat dunia PLU ini. adakah disebabkan paksaan or kerelaan pada mulanya...... itu persoalan yang sering aku benak di fikiran ku sampai kini.
kisah ini terjadi apa aku berusia 18 tahun.. waktu seusia itu aku masuk dalam dunia PLU ini. silap mana aku ini boleh terjebak sebab apa ? aku akan cerita dekat korang. ini hanya cerita semata-mata... aku memang open minded. aku tidak kisah orang nak kata apa..janji aku dapat kongsi.. baru lega otak aku ini...
Jap aku ingat balik semua...tapi aku cerita yang termampu saja ...
Dulu aku straight.. tidak miss berkenalan dengan perempuan. minat sangat pada insan perempuan ini tapi aku tidak suka berkawan or berborak dengan lelaki melainkan dia adalah kawan aku saja. baru aku melayan macam seorang kawan. sikap aku ini kadang-kadang lawak... manja.. banyak idea... pelik berfikir dari orang luar sana... orang lain tidak akan faham apa yang aku fikirkan..hanya aku saja tahu apa yang aku nak dari sesuatu..melainkan kawan-kawan karib aku sentiasa berada di sisi aku.
Perempuan??? ada apa pada mereka kan... kenapa aku berubah naluri kepada lelaki??
Perempuan ini seorang insan istimewa yang indah.. mempunyai hati sensitif, caring etc.. mereka ini memang ingin di pujuk. tidak bagus seorang lelaki membuat perempuan menangis. hehehe.. dulu aku ini boleh lah..pujuk-pujuk kalau perempuan itu menerima pujukan aku ini hehehe... tp so far alhamdullilah dulu aku kenali perempuan semua baik-baik.. semua bertudung...indah di mata memandang.. aku tidak minat pada perempuan tidak bertudung.. biar lah dia gemuk janji bertudung. tudung itu indah kan.. terserlah peribadi seorang bernama perempuan. teringat lagi...aku bercinta dengan seorang perempuan...dia macam utazah..perghhh.. berpeluh aku... tapi nak takut kenapa kan...dia makwe aku dulu lah...ada yang pula berani sangat dari aku...aku pula malu gila. ishhh.... perempuan..tapi tidak semua perempuan macam itu. ada yang perempuan setia. itu peribadi sebenar perempuan yang azali. dalam dunia ini, sifat seorang perempuan tidak akan lari dari kesetiaan kewanitaan mereka pada pasangannya. percaya lah... mungkin tidak macam lelaki. lelaki ini kadang-kadang sukar nak menjangka. mereka ini sayang tapi sukar nak luahkan dari perbuatan mereka. ada yang lain.. mereka boleh luah tanpa keraguan. tapi kita kena jelas apa yang kita buat kan.. tapi yang aku menyampah.... seseorang perempuan yang terima aku... tapi dia sudah berpunya. rasa nak tembak jer jenis perempuan itu. sabar ea... mungkin kerana itu aku sikit-sikit hilang kepercayaan pada kaum perempuan sebab terlalu banyak di permainkan oleh perempuan..tapi aku tidak kisah sekarang, walaupun aku berkasih dengan lelaki. janji happy. di mana ada kegembiraan...di situ lah aku sedia berada bersama seseorang itu....
Sejak peristiwa hati ini di permainkan... aku sakit hati sangat.. mungkin ada logik juga sebab aku tunggal. 25 tahun lalu aku keseorangan hanya ada ayah ibu sebagai teman kala suka duka..
kisah ini bermula dari sikap aku suka berchatting... lebih-lebih lagi di laman bersosial IRC.. channel kampung..
dulu aku kerap chatting...kaki chatting juga sampai sekarang ini. masih kuat chatting lagi. tidak tahu apa yang di carikan ya..mungkin teman special kot..hahaha.. takkan teman tido kot..lain maksud.. mahupun teman sepermainan...choii..kejiss...hahaha.. lama juga aku bergiat dalam chatting ini. ramai juga aku kenal...ada yang kasih berbalas..ada jugak tidak... aku kenal minah itu dalam situ..hampeh tol minah.. buat apa nak berdendam kan..tak elok...sampai sekarang aku fobia nak berkawan orang kedah & pulau pinang... xmahu depaa... choii.. seingat aku, ketika itu aku kecewa dengan minah itu lah... orang alor star..buat malu orang kedah...korang tahu situasi orang kecewa... bertambah pula aku kuat emosi..hahaha. lu pikir sendiri & bayangkan....layannnzzz....{macam fafau} hahaha..
dalam keadaan agak kecewa itu... aku tidak control akal fikiran aku.... emosi sana sini... sampai dalam chatting turut emosi...tetiba aku di kejutan dengan nick inviter dari seseorang....aku pun tidak tahu mana dia datang... jadi aku masuk ke situ....
jeng jeng jeng... rupanya channel irc gay malaysia... aku masa itu akan straight... so tidak tidak tahu apa-apa pasal gay boy ini... apa itu top? bot? flexi? chem? etc? tp sekarang tidak kolot.... lagi expert....terima kasih abang S.. dia sifu aku...hahaha...
ramai juga ping aku... kebetulan nickname aku "DIDI"..aku memerhati other nick yg pelik-pelik sangat. aku tidak faham kenapa nick aku ganjil benor dari lain.. its okay, aku mula-mula tidak berapa minat..so aku buat bodoh jer...masuk channel itu tapi tidak bertegur sapa..sebab tidak tahu apa.
lama-lama aku masuk channel itu tapi sebagai tempat rehat. seronok tengok diorang chatt dari kampung.. walaupun tidak tahu apa-apa.. nama GAY BOY pun tidak tahu..apa maksudnya agaknya kan....aku jadi penonton saja walaupun ada yang ping aku nak berchat.. tapi biar sahaja.
lepas 3 hari tengok cam best...ada orang chat aku..aku pun layan mamat itu... dia tanya soal pelik-pelik. aku pun tidak dapat nak menjawab soalan dia...lalu dia sendiri jelaskan satu persatu maksud semua ini..
Ohhh...baru aku faham...mamat itu bertanya "aku ini suka yang mana satu?.. top or bot or flexi?"
dari hati aku...aku sendiri tidak tahu nak jawab apa...then aku cakap.. jadi bottom...sejak itu lah sampai sekarang 7 tahun jadi bottom sahaja. tidak tahu bila nak jadi top agaknya.. nak cuba tapi tiada orang ajarkan hahahaha....


My Fav Style ^-^


Sejak itu aku bergiat chat dalam channel gay boy... makin lama...sambutan panass...ramai betol ajak aku keluar...salah satu arwah bf si syah itu... hehehe... dulu aku cukup di kenali sebagai lelaki jual mahal...memang susah orang nak adjust aku ini...semua aku reject...lantak korang lah..malas aku...sebab satu jer...takut lah..
ambil sekarang.... bontot aku dah kena bius. dah lali pun fun-fun.. sambil aku sendiri jemu tau bab fun-fun..
dulu first time aku keluar....aku berjumpa dengan seorang abang ini..duda chi muslim.. Nama dia Ariffin A...umo dia masa itu 41 tahun..manakala aku baru 18 tahun. dia lah orang yang pertama sekali aku beraksi. tua-tua dia pun ganas di atas tilam....hahaha..aku pun nakal kelincahan..biasalah budak 18 tahun. tapi yang peliknya aku straight boy...tapi aku boleh  layan. mungkin aku suka nakal-nakal agaknya. orang tidak asah bakat aku..so tidak nampak...hehehehe. sedap juga kena nyot..nyot... uting kan...kembang jer beb.....hahaha. layanzzzz{ slogan fafau} .. aku masa itu tengok dia... jilat sana sini...satu badan woo....sedap beb.. i like it...hehehe. {gatalzzzz....} kalau nak cakap batang aku.....besar juga..{ nak explain...kena tengok sendiri kalau 100% stim...}  mula-mula geli juga....tapi aku tahan beb... janji dia layan nafsu aku... first time aku tengok abang itu lincah beb atas katil..lepas itu... giliran aku..
hehehehe..aku kekok bab kiss...xreti beb ... macam tarzan masuk bandar....tapi malu siot bogel depan dia...tapi sekarang...ada apa pada bogel kan.....hahahaha. jom kita bogel selalu dan hayati selalu....martylaa....cikgu ajaran sesat....
buat pertama kali aku menatap,memegang batang jantan. pelik ketika itu. di fikiran aku..aku nak buat pada batang mamat ini. nak isap ker? ceh, dah aku ini straight...tapi main batang jantan... apa kes beb....tapi sekarang...orang bagi pun aku taknak...jemu woo...ada apa pada batang kan...hahahaha...sekarang ini batang itu normal dah. asyik belik-belik, main, isap etc...{ pesanan... kalau jantan straight dont do..sebab korang gerenti kena sepak teranjang...melainkan PLU straight..tolong bezakan..., so kategori mana? hahahaha?
first time aku tengok batang besar nak masuk dalam jubur... sakit siot... hanya tuhan saja yang tahu aku menahan kesakitan ini. first time kan jubur dapat batang...sekarang... {jubur dapat batang.... terasa macam perempuan kena fuck...i like it that feel..sambil fuck ..main gentel puting aku dan orang fuck itu pergh...seronok tengok badan orang itu tengah fuck. geram siot. aku ini dahlah kurus...cut body macam perempuan...32-27-28 perhhhh...dapat fuck aku kurus jantan straight.. macam perempuan di fuck laki...lama pun tak per...{layanzzzz.....}..paling best itu.... getaran adik abang...memancut dalam beb...puas aku.. aku jadi perempuan pun takpe..dapat laki macam itu. nafsu A+!...tapi jarang orang boleh buat macam itu. tapi aku terfikir sesuatu hehehe...time mamat itu pancut....air mani terus dalam badan aku kan....perhhh, terasa macam nak mengandung anak dia...lagi best kan..hahahahah...{verangan tapi mahu..abaikan....}...
sejak hari itu aku terus panas...panas... nama aku tengah naik... sekarang pun sama juga tapi malas lah sebab nak tumpu pada relationship sahaja. nak masa depan bersama..malas nak fun-fun ini. seronok dapat..penat pun dapat....tiada apa-apa yang bagus....




then sejak kapel dengan arwah bf yang baru 7 bulan meninggal ini...dia yang mengajar aku tentang dunia PLU. dunia plu sangat bahaya..kita kena berhati memilih orang yang kita nak kenal...zaman sekarang, trend.. berkawan pun boleh sex...adik/abang angkat pun leh beraksi...date pun leh beraksi...melainkan normal kapel or skandal..itu memang jelas sudah....tak payah korang bersuluh lagi .....kerana arwah bf lah...aku belajar banyak tentang PLU.. so aku pun nak berhati...better aku nak cari bf lagi senang dari fun sahaja... pengalaman aku berbanding dulu dan sekarang ...jauh sangat berbeza... alhamdulillah aku sudah banyak pengalaman.. then aku harap tidak akan tertipu lagi dengan kebijaksanaan mana-mana plu sekarang... "Berhati-hati dengan PLU sekarang jika anda ingin mencari kekasih Hati /BF?"...Dulu aku BoyOpenminded...
now sekarang..aku di kenali sebagai KAIKATSU = KELINCAHAN......maaf lah story aku simple jer...

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.