Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Rabu, 22 Februari 2012

KD 68: Seks Bersama Lelaki Kaki "CHEM"

Kali ini aku nak menulis sebuah kisah pengalaman aku lagi. kali ini aku nak menulis aku bermain dengan budak kaki barang bersama arwah teman lelaki aku. 

Kaki Barang? 
Apa maksudnya..
pendek erti katanya adalah CHEM

Cerita ini bermula semasa aku berpasangan dengan arwah teman lelaki aku ketika dahulu. sebenarnya kisahnya aku dan arwah teman lelaki aku buat planing bermain 3some. pendek kata kami mencari seseorang itu di laman IRC juga. kali pencarian kami berhasil dengan dapat berkenalan dengan seorang lelaki berpangkat abang dalam 28an. masih tegap dan sasa tubuhnya. ada rupa juga orangnya tetapi aku tidak terpikat sebab aku tidak tersasar dari objektif utama kami. kalau tersasar, nampaknya curang aku dikatakan oleh arwah teman lelaki aku. ternyata hati aku masih lagi untuk dia. ini hanya permainan sahaja. Permainan Berbentuk 3 Bentuk 3 Aksi Dalam Satu Masa. 

Apa Kelebihan 3 Some ini? 
Mesti korang nak tahu..

Kita dapat kelebihan Kepuasan 2 Hala akan tetapinya kurang tumpu bagi sebelah pihak walaupun dalam masa itu 3 Bentuk Beraksi dalam permainan ini.


Waktu itu aku dan arwah teman lelaki mengunjungi Pusat Internet (Cyber Cafe). aku memang suka chatting tetapi ditemani oleh arwah teman lelaki aku ketika itu. dia tidak kasi aku pergi sendirian sebab dia takut orang sapu bini dia. mana ada top yang tidak sayangkan bottom lebih-lebih lagi si bottom hak milik kita iaitu teman lelaki dia. dia memang berfikiran terbuka dengan sesiapa sahaja. kami memang digelar pasangan unik dan terbuka fikiran. entahlah apa yang terjadi pada kami. kalau pasangan lain, mesti dia tidak kasi tetapi arwah teman lelaki aku ini, dalam sayang sangat dia pun sertai sekaki dengan aku. itulah unik dia di mata aku. pelik kami ini tetapi benar. cuma tidak selalu kerana arwah teman lelaki aku tidak kasi sebab dia memang pantang orang sentuh, kacau aku. kalau dia dapat, tak tahulah orang itu dapat hukuman bagaimanakan. kesian orang itu. mungkin juga aku akui ada kelebihan dari diri yang membuatkan dia lembut. biasalah bini. mesti pandai pujuk suami. korang ingat nak jadi teman lelaki orang ini senang ke? susah tahu. silap-silap suami kita gelarkan kita ini "CURANG". silap-silap hari cerai berai atau talak sepuluh dalam hubungan. hahaha. jadi kita janda berhias. lagipun aku pernah jadi janda sebelum aku berpasangan dengan Amyrul Shah. Kini adalah teman lelaki aku. kalau orang tanya, aku jawab janda. sebab pernah main. lainlah tidak pernah main. gay sekarang ini bukan boleh kira, dah main cakap masih suci. takut orang tak nak dekatnya. hello, bottom, jangan takut jadi janda. jadi janda lagi hebat tahu tak. sebab kita ini ada pengalaman. bukan macam orang baru. sepatutnya anda sebagai bottom tetapi janda, kena bangga. saya memang bangga digelar janda bottom. apa kisahnya, memang betul. ada teman lelaki dulu, meninggal dunia, cerai-berai,putus talak sepuluh dan lain-lain lagi. 

Aku pun sendiri tidak tahu kenapa dan mengapa arwah teman lelaki aku begitu fikiran terbuka dan menyenangkan aku juga. kerana dia dan aku malam itu terjebak 3 some. sebut pasal 3some lagi, nampak gayanya aku kena menulis lagi.

Beraksi Lelaki Gay Chem?


Pada malam itu kami mengadakan 3some. kami dapat seorang lelaki berpangkat abang, berbadan tegap sasa, berkulit licin. tinggi juga orangnya. kalah arwah teman lelaki itu yang si ketot. hahahaha. yang baru ini pun ketot juga. mampus kena carut dengan dia. hahahaha. ketot-ketot mereka juga, 3 jari besar adiknya. puas. (maaf salah saluran). jejaka itu kacak. kacak lagi abang Ekril Shahrizil dan sekarang Amyrul Shah. (mesti dia kembang nanti, hahahaha). itulah kata orang cinta itu buta. buta lagi aku bila kena batang mereka. hahahaha. (maaf salah saluran). sekali kala lucah apa salahnya, 2 kali kala buat terusnya, 3 kali kala memang gila seks. 

Mamat itu datang sepertimana yang di janjikan oleh kami berdua. dia pun masuk ke bilik kami. katil aku itu tempat paling menjadi sejarah dunia hahaha. banyak berjasa. tanpa dia tiada beraksi. mati statement. tapi sekarang tilam aku nak di buang. buang sahaja. boleh beli tilam baru. buka buku baru hahahha. mamat itu pun masuk ke dalam bilik. ternyata mamat itu kurang sopan lah. dia terus saja peluk bini orang depan suami dia. arwah teman lelaki aku tengok gelagat kami. dia memahami tetapi tidak elok kalau selagi suami tidak beri izin, orang itu tidak seharusnya suka hati raba-raba milik orang. itulah gay kalau korang nak tahu. tiada peraturan langsung. suka hati dia sahaja nak meraba-raba bini orang. di buat arwah teman lelaki aku melenting, lebam dia. tapi dia kuat sabar orangnya walaupun dia cuma berlakon menjadi seorang sabar. abang ekril, awak pelakon gay cemerlang. saya bagi gelaran awak pangkat kepada dato gay. automatik aku ini datin hahaha. semangat ini nak bercerita. kalau jadi datin, hebat. potongan badan macam pramugari. slim badan aku. sebab itu arwah teman lelaki aku suka dekat aku. 

Lampu Tutup!..

Dalam gelap itu, aku pelik tengok gelagat mamat itu. apa yang dia makan dalam mulut dia. perbuatan seperti memakan gula-gula. aku merasa pelik gelagat dia. mamat itu terus mencium arwah abang aku. dia terus mencium dengan romantik sekali. selepas itu mamat itu, menghisap batang arwah abang aku. ternyata dia amat suka akan batang arwah abang aku yang besar dan panjang itu. berkali-kali dia menghisap sambil sedikit demi sedikit dia menanggal pakaiannya. dia terus menghisap lagi. kali ini dia menghisap batang arwah abang aku sambil meraba-raba batang dia sampai keras. aku yang tercegat di situ terus memikir apa yang dia makan itu dalam mulut. selepas dia menghisap batang arwah abang aku, dia menghisap puting badan arwah abang aku. ternyata arwah abang memang hebat bila beraksi. sebelum dia meninggal dunia, dia telah menurunkan segala ilmu yang dia ada pada diri. memang dia memang dalam ranjang. aku sendiri pun memang puas sangat berbanding yang sekarang ini. kurang puas. ilmu kurang agaknya. dia kena menuntut lagi. (maaf Amyrul, Ini Kebenaran).  sebenarnya aku boleh tunjuk masa bersama amyrul tetapi dia sendiri tidak setanding dengan aku. cuma apa yang bagus tentang dia adalah Pencinta Sejati. segala soal cinta, dia memang berjaya tetapi soal seks, dia masih perlu belajar lagi untuk memperkukuh dirinya. 

Abang dan ada mamat itu sungguh ghairah ketika itu. seronok tengok seorang master beraksi ketika itu. memang tabik spring dekat arwah teman lelaki aku. dari ketelitian aku memandang, mamat itu memang puas ketika itu. pergerakkan seks dia tidak berbatas akan tetapi berjalan lebih lancar, teratur dan hot. alangkah bagus kalau aku sehebat dia. tetapi aku ini bottom. buat apa nak hebat sangat. hanya top perlu hebat dan power, baru seks anda ada keberkesanan aksinya. top ibarat dinding, jika dinding pecah tiada apa-apa lagi kehebatan yang perlu diperkatakan. 10 minit kemudian, mamat itu suruh arwah abang aku menjolok dia. arwah abang aku melakukan semua itu. ternyata dia seronok sebab dapat batang besar dari arwah abang aku. ketika mamat itu dirinya tengah di jolok oleh batang abang aku, mamat itu mencium aku sambil meraba-raba permukaan seluar aku. adakalanya dia meraba-raba puting aku. tangan mamat itu makin meliar, dia masuk kan tanganya ke dalam seluar aku sambil meraba-raba adik aku ketika itu. belum puas lagi mamat itu. kali ini ketika mamat itu sedang di jolok oleh arwah abang aku. dia membuka seluar aku sambil melancap batang aku bagi keras. sambil kena jolok, dia menghisap batang aku. ternyata dia hisap memang memberi kesan sungguh. adik aku yang kecil, tiba-tiba kembang membesar 2 kali ganda kerana sedap di hisap oleh mamat itu. 

"Besar adik sayang?"..tapi sayang lah sebab awak bottom. apa-apapun abang puas dapat hisap kepala adik sayang punya ini. memang besar. " jawab mamat itu.

setelah itu, mamat itu pun melancapkan batang arwah abang aku sampai terpancut. ternyata dia menghisap air mani arwah abang aku. dia memang pengemar air mani. setelah arwah teman lelaki aku pancut, giliran dia dan aku sekarang.

Aku dan Mamat itu?
Aku terkena jerat lelaki itu? Apa dia?

Mamat itu dalam keadaan berbogel. begitu juga aku yang separuh bogel. lalu mamat itu membukakan seluruh pakaian aku ketika itu sebelum bermula. dia membaringkan aku pada kedudukan melintang di tilam. arwah abang aku cuma melihat gelagat kami. mula-mula mamat itu naik atas badan aku lalu mencium aku penuh keghairahan sambil tangan meraba-raba puting aku. semasa dia tengah beraksi itu, dia mengeluarkan kata-kata yang ghairah supaya nafsu aku tinggi. seterusnya mamat membuka celah kangkang aku. dia menggosok-gosok adiknya ke lubang aku. batangnya mula berair sikit. gosokan dia mengena permukaan batang dia mencium lubang aku ketika itu. aku mula rasa gersang.dia cuba memberi aku lagi kuat gersang. dia terus jilat lubang aku. lagi aku bersuara gersang, lagi dia jilat.dia tidak kisah orang sekeliling mahupun aku yang tengah kegersangan yang amat ketika itu. ternyata dia memang menyukai aksi itu. lagi aku bersuara gersang, lagi dia menghisap lubang aku sehingga aku 100% gersang dan puting aku mencacak keras. ketika itu abang aku minta keluar sebentar hendak ke tandas. 10 minit kemudian, apabila aku sudah di kawal nafsu aku sendiri, mamat itu terus mencium leher aku dengan romantik dan ghairah. memang masa itu aku sendiri tidak boleh berfikir secara normal sebab terlalu asyik kepuasan dari mamat itu. mamat itu juga menghisap puting aku berkali sampai berair. memang terangkat nafsu syaitan aku malam itu. lubang aku pun rasa terasa tunggu masa nak di jolok sahaja tetapi tidak jolok juga mamat itu. dia terus bagi aku gersang lagi. dia melakukan seks seluruh tubuh badan aku dengan air liur dan gigitan berahi dia. 10 minit kemudian, dia ambil dan makan sesuatu dalam mulut dia. aku yang tidak sedar  ini kerana nafsu yang menguasai diri pun terjerat dengan taktik dia. tiba-tiba dia mencium aku lalu aku seperti termakan sesuatu yang dia berikan pada aku ketika ciuman itu. aku pula, termakan dan tertelan. dalam beberapa minit kemudian dia terus seks tubuh aku. kali aku bersikap lebih agresif kegersangan. ternyata dia memang suka aku dalam keadaan begitu. dia pun memakan lagi benda itu lalu menjolok lubang aku. ternyata aku memang seronok gila. makin lama nafsu aku memuncak, dia pun memuncak juga. malam itu memang malam kami berdua. batang dia keras tidak seperti biasa. sentiasa keras apabila. kelihatan suara dia dan aku bersuara dengan ayat kegersangan.

Lama tahu tak dia menjolok?
agak-agaknya berapa lama itu..?
non stop. dari pukul 1 pagi sampai 3 pagi dia jolok aku sambil ratah. aku pula seperti berkhayal dalam fantasi. aku tidak sedar diri memang ketika sebab chem yang dia beri effect kuat. aku hanya mengangkang dan terima adiknya menjolok. dalam masa 3 jam itu, berapa kali dia sudah pancut? 

bila arwah abang aku bertanya dekat mamat itu, sudah pancut ke?
mamat itu menjawab "belum lagi, susah nak pancut. relax bro. bini kau, aku tengok layan habis masa aku jolok ini. lagipun aku suka aksi bini dan tubuh bini kau ini."
arwah abang aku membalas " rilex apa bro, aku pun main 30 minit sudah pancut. kau main dekat 3 jam tahu. kesian dekat bini aku. aku sudah bagi, cukup-cukuplah. jangan kau nak bantai ikut kepuasan kau, bro"
mamat menjawab "ala bro, bini ..bini juga. aku tengok bini kau tak kata apa-apa pun. kau pula gelabah macam ayam berak kapur". 
arwah abang membalas "bro, ini bukan gelabah atau tidak. tadi aku tengok kau berhenti, selepas itu sambung balik jolok. macam tak normal bro. ini dah lebih berjam-jam. kalau apa-apa terjadi pada dia, apa aku nak cakap dekat emak ayah dia. kau bagi apa bini aku makan? baik kau cakap?" 
mamat membalas "chem.. 3 biji/pil untuk dia. ingatkan nak bagi lebih."
arwah abang menjawab chem?" babi kau!, aku buat 3some cara elok tetapi kau nak rosakkan bini aku. memang babi kau!. cukup!... 
mamat menjawab "apa ni bro!, kau dan aku cari makan sekarang ini. kau tengok bini kau kegersangan minta di jolok lagi.takkan nak patah stim dia. fikirlah bro." 
arwah abang membalas "babi kau, stim? itu dia tengah khayal kegersangan. aku ini sebagai teman lelaki dia, aku tidak beri benda-benda kotor ini. sekarang ini kau boleh balik." 
mamat membalas " rilex bro, esok cuti. cuti ini aku nak enjoy dengan bini kau. bini kau citarasa aku. kau tengok lah puting dia keras mencacak tanda dia seronok. kau pula potong stim!.. sayang abang nak lagi tak sambung?" 
arwah abang membalas "aku kata cukup!, nanti aku tumbuk kau baru tahu. sudah bagi betis nak peha pula!." 

Sejurus itu mamat itu berhenti. menarik batang keluar dari lubang aku. dia pun memakai bajunya. ketika hendak menyarung seluarnya, dia memegang batangnya yang sentiasa keras tetapi mempunyai kesan darah pada permukaan kepala batang mamat itu. 

mamat menjawab "okay bro, aku balik dulu. memang seronok dapat puaskan bini kau. adik aku pun sampai ada darah melekat ini"
arwah abang aku membalas "darah?, darah apa yang kau maksud kan?" 
mamat menjawab " bini kau itu, mungkin aku terlalu lama menjolok sampai lubang dia sampai berdarah tetapi aku puas. okay bro, aku balik dulu. kalau ada 3some lagi ajak aku. aku suka  puaskan bini kau itu. rasa macam puas lagi malam ini. tetapi kalau lubang berdarah pon, ibarat perempuan hilang ****.
arwah abang membalas " babi kau!

mamat itu pun beredar situ dalam keadaan cool. manakala abang aku tiba-tiba jadi ketakutan. dia takut kalau terjadi apa-apa dekat aku, apa yang dia nak menjawab pada ibubapa aku. arwah abang makin tertekan ketika itu. dia mengangkat aku yang dalam keadaan khayal itu untuk mengalih kedudukan tempat tidur aku ternyata darah menitik-nitik sikit di lantai bilik aku. arwah abang aku lagi bertambah tertekan apabila melihat darah aku menitik dari lubang aku. 

Sejak hari itu, arwah abang aku bersikap tegas. dia tak kasi sesiapa-siapa nak 3some lagi. sejak kejadian itu juga, arwah teman lelaki aku di hantui rasa bersalah sehingga dia sendiri jatuh sakit. manakala aku terlantar kerana lemah. rahsia itu di simpan oleh arwah abang aku. sebelum dia meninggal dunia, dia telah bercerita hal ini pada aku. sungguh terkejut aku terkena jerat budak kaki chem itu. arwah abang aku ada juga membawa aku buat rawatan kalau takut-takut ada kesan sampingan. mungkin kehilangan darah sahaja. takkan hilang teruna. mustahil. peristiwa itu memang menggerunkan arwah abang aku sehinggakan dia fobia teramat-amat sebab lubang aku berdarah sambil darah menitik-nitik di lantai. aku sendiri pun bila dengar, fobia. takut sangat. cuma aku berserah pada tuhan. peristiwa itu memang peristiwa ngeri dalam hidup kami berdua.

Sekian Terima Kasih.






Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.