Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Rabu, 11 Januari 2012

KD 50: Di Ampit oleh 2Top Pro-Kelantan



Sudah post ke-50 aku mengarang di blog ini. 
kali ini aku ingin bercerita satu pengalaman yang seronok untuk di kongsikan bersama pembaca blog ini. Apa dia?




3some Gay adalah kegemaran saya...



Di Ampit oleh 2 Jejaka Top Pantai Timur? 


bunyi macam best. sekarang saya akan memulakan cerita itu.


Kiri Kanan ...Hisap aja Hahaha..  masa ini boleh tamak bro
cerita ini bermula ketika aku berpasangan dengan arwah bf dulu. kejadian ini berlaku pada waktu malam. sebelum itu, aku dan arwah pergi ke cyber cafe berdekatan di bilik sewa kami di area-area kuala lumpur. ketika itu kami tiada aktiviti yang hendak di buat pada sabtu dan ahad. kami pun berchatting di laman sosial sejenis. perbualan kami agak rancak di laman itu. hanya aku sahaja yang berchatting manakala arwah abang aku hanya melihat di tepi meja computer itu. kami berdua memang bersifat fikiran terbuka sangat. sebab itu kami ada persamaan dan serasi selama bertahun-tahun bersama. memang indah jika kita dan pasangan kita ada persamaan bersama. itu lebih memudahkan pasangan dan kita berinteraksi dalam komunikasi yang jelas tanpa ada kepincangan dan perbalahan dalam sesuatu isu-isu yang boleh di  selesai. Dengan kelebihan itu aku bertambah sayangkan dia sepenuh hati aku dan begitu juga dia sering membimbing pasangan dalam memperkukuhkan hubungan kami selama bertahun-tahun. 


Ada temujanji? 
             Wow.... dengan siapa?




Sudah Bersedia? Jom Projek...
tetiba kami di kejutkan oleh satu panggilan dari telefon bimbit arwah abang aku. saudara itu merupakan kawan arwah abang aku. dia itu menetap dan bekerja di kuala lumpur namun dia berasal dari pantai timur iaitu negeri kelahiran arwah teman lelaki aku juga. katanya dia ingin mencuba 3some bersama arwah teman lelaki aku. tapi masalahnya dia seorang top sejati. manakala arwah teman lelaki aku pon top sejati juga. arwah teman lelaki pon akan memberi jawapan sebentar lagi. arwah teman lelaki aku tidak bercakap akan hal ini sehingga kami berdua pulang ke bilik sewa kami.




Di Bilik Sewa Kami?...


Setelah kami berdua selesai mandi malam.. arwah teman lelaki aku pon bersuara.
Syah: "sayang, abang nak cakap sikit"
Zali: "apa dia abang."
Syah: " ada member abang nak ajak 3some dengan abang. tapi masalahnya dia top. takkan nak lawan pedang".
Zali: "okay lah itu.. tajam sikit nanti hahahaha. so, abang nak ajak saya juga ke?"
Syah: "abang sebenar tak nak melibatkan awak dalam hal ini. masalahnya mana cari budak bottom waktu sekarang"
Kasih Sayang Bersama
Zali: "Ermm... betul juga. nampak gayanya... sayalah. tapi tak kisah, saya sanggup buat apa sahaja demi abang. sebab saya cuma ada abang sahaja selain mak ayah saya. segala suka duka saya, abang saja tempat saya meluahkan segalanya. hari ini saya tolong abang, esok-esok saya tolong abang pula. saya bukan berkira tapi ini ikhlas dari hati saya. kerana cinta saya begitu tulus dan mendalam terhadap abang. abang jangan sesekali fikirkan saya tempat lepaskan nafsu sahaja. malah bagi pandangan saya, selama kita berpasangan..abang tidak pernah mempersia-siakan hidup saya. satu sahaja yang perlu abang ingat, ajal maut..jodoh pertemuan sahaja dapat pisahkan kita kelak tapi cinta saya pada abang tetap kekal di sanubari ini"
Syah: "terima kasih sayang."


sekali lagi telefon bimbit arwah teman lelaki aku berbunyi. arwah teman lelaki aku menjawab panggilan itu. lalu dia membuat temujanji pada waktu yang diorang berdua telah tetapkan. 


Waktu yang di janjikan sudah tiba?


Janji tetap tiba... projek time...
member arwah teman lelaki aku pun sampai. namanya erol. orangnya ada rupa juga macam arwah teman lelaki aku. aku melihat gelagat orang kelantan berbual sama mereka sungguh rancak. arwah teman lelaki aku memperkenalkan aku pada erol sebagai teman lelakinya. aku bersalaman dengan erol. tidak lama kemudian kami bertiga memulakan projek. kelihatan aku melihat arwah teman lelaki aku memulakan cium erol. mereka berdua berciuman agak khusyuk sekali. aku terpegun melihat mereka. 


Adakah lepas ini giliran aku..? hahahaha. 
berlubanglah nanti di gerudi 2 batang. alahai, begini lah nasib aku jadi budak bottom ini. asyik kena gerudi oleh top. huhuhu..sabar saja. 


sejurus itu, arwah teman lelaki menarik aku supaya duduk berdekatan dengan mereka. aku pun duduk berdekatan dengan mereka. tiba-tiba aku di cium mulut oleh erol sambil tangannya dengan meraba-raba permukaan seluar pendek aku. manakala arwah teman lelaki aku mencium leher belakang badan aku sambil tangannya mengentel-gentel puting aku sehingga aku gersang. ketika itu aku tidak tahu nak bercakap apa. memang gersang gila di buat oleh 2 top ini. kesannya mula nampak apabila ketika erol itu mencium mulut aku dengan ghairah.. adik aku mula memberi kesan impak dengan membesar dua kali ganda. kami bertiga pun menanggalkan baju dan seluar mereka bersama. 


Alahai... Nakalnya mereka?


Wow... Say Agrhh Ah Ah Ah
Selepas itu, Erol terus mencium mulut aku dengan ghairah. ketika itu erol hanya memakai boxer dan seutas rantai leher sahaja. begitu juga arwah teman lelaki aku hanya memakai boxer juga ketika mencium tubuh aku. tiba-tiba erol merapatkan badannya ke arah aku. erol masih mencium lagi kerana dia belum puas menikmati ciuman itu kerana kegemarannya mencium ketika beraksi. ketika erol sedang mencium aku, tangan kirinya meraba-raba batang aku yang keras itu manakala tangan kananya melancap batangnya. tidak terlepas juga ketika itu, arwah teman lelaki pun merapatkan diri ke arah aku dari belakang. aku merasakan ketika itu, batang teman arwah teman lelaki aku bergesel-gesel di celah lubang punggung aku manakala kedua-dua tangan meraba-raba puting aku. ada kalanya arwah teman lelaki aku menjilat telinga bagi aku gersang teramat. mak ai, ketika itu memang aku tidak boleh fikir apa-apa dah. sebab aku di kawal kenakalan 100% oleh mereka. memang ketika itu aku merasa, diri ini seolah-olah di ratah-ratah habis oleh 2 jejaka top ini. makin lama nasfu aku terus memuncak. lubang aku mula terasa denyutan seolah-olah menginginkan batang mereka. 




kemudian, aku di suruh berpaut kedua-dua tangan aku menghadap ke dinding bilik aku. ketika itu erol mengulum batang aku dengan kepakaran dia sambil memegang batang aku. perghh memang sedap bro. aku ketika itu tak tahu nak cakap apa kerana bertapa seronoknya erol mengulum badan aku. dia kelihatan memang pro sangat bidang ini. aku merasakan adik mula di basahi hisapan dia. memang power dan sedap bro. bertambah pula, ketika itu arwah teman lelaki aku membuka permukaan kaki aku lalu dia mula 


Suka Kiss?
menghisap ghairah lubang aku dengan kepakarannya. masa itu memang aku merasa diri ini memang di ratah-ratah oleh mereka. korang tahu, dah lah adik aku di basahi hisapan yang sedap itu dan lubang aku turut sekali. aku ketika itu hanya menjerit kesedapan teramat tanpa di kisah oleh mereka. makin lama, mereka lagi agresif dan nakal. aku pula ketika itu 100% kita kawalan. sebab tahap gersang aku tiada batasnya lagi. lamanya aku menahan kesedapan itu. kira berair juga batang aku dan lubang aku yang dikerjakan mereka berdua ini. lagi aku menjerit, lagi mereka agresif. memang aku rasa diri aku di ratah-ratah hidup-hidup ketika itu. adakala aku terpancut dalam mulut erol, erol lagi mengisap kuat. baginya..airmani aku no problem. janji dia puaskan bottom ketika itu. aku tidak boleh kata apa-apa cuma menjerit kesedapan sahaja. setelah erol puas mengisap batang aku, dia membuat luvbite dekat sekitar adik aku tanda dia puas melayan aku tadi. 


Giliran Aku?




Fuh, Straight Batang Dia.. Puas nih...
aku pun mengisap kedua-dua batang erol dan arwah teman lelaki aku yang berukuran 6" until 7" dengan penuh kemanjaan dan kesedapan sehinggalah batang mereka berdua keras. aku pun mengisap batang arwah teman lelaki aku dalam keadaan merangkak sementara erol mula memasukkan adik ke dalam lubang aku. perghh.. sakit betul. sebesar hampir 3 jari..tapi sedap bila berada di tempat sepatutnya. batang erol memang besar dan panjang. dia pun memulakan hanyutan perlahan-perlahan. argh ah ah ah bunyi dari aku berbunyi. erol lagi memperkuatkan sedikit hanyutan agar aku sedap lagi. aku terus mengisap batang arwah teman lelaki dengan penuh kemanjaan dan kenakalan. ketika itu juga, aku mengisap kepala batang arwah teman lelaki aku. 
beberapa minit kemudian, aku di suruh erol berdiri tegak lutut. aku tidak tahu apa yang si erol ingin buat lagi. rupa-rupanya, erol ingin mencium leher aku dengan ghairah sekali. adiknya yang keras masih berada dalam lubang aku. manakala arwah teman lelaki aku pula menghisap puting aku dan batang serta ketiak. tiba-tiba aku di kejutkan dengan erol, dia menghayutkan adiknya dengan laju. aku cuma menjerit kesedapan. erol tidak kisah apa-apa malah bila dia terdengar suara kesedapan aku..nafsu dia lagi memuncak dahsyat. memang puas layanan erol ketika itu. beberapa minit kemudian, erol berhenti. sejurus itu aku di kejutkan lagi erol dan arwah teman lelaki membuat luv bite di merata-rata badan aku. aku ketika itu ibarat manusia yang khusyuk dalam buaian syahdu oleh mereka berdua. 




Setelah itu.. Apa terjadi? Next...


setelah erol puas menghayut adiknya dalam lubang aku dan memancutnya, kini giliran arwah teman lelaki pula memainkan peranan dia untuk sesi terakhir projek kami. arwah teman lelaki aku memasukkan adiknya ke dalam lubang aku lalu menghayutkan sedikit demi sikit mengikut kepakaran dia sehingga pancut. sebagai penutup projek kami, erol ingin sekali lagi mencium aku. dia sangat meminati bibir aku itu. 


Menarik?
Setelah selesai projek 3 some itu. erol pun tumpang mandi sebentar. aku melihat badan aku di penuhi luvbite yang di buat oleh mereka berdua sebentar tadi. mak ai, malunya aku kalau orang tengok. mereka impak dari luvbite itu kesan amat menghairahkan dari projek tadi. tapi aku tidak sebab atas badan sahaja. malah aku merasakan lubang sakit-sakit tapi sedap bro. hehehehe. aku cuba menyentuh lubang aku, luas juga lubang aku kena gerudi oleh 2 top dak kelantan tadi. kemerahan puting aku sekarang. walaupun sakit, no hal. janji puas. 


Saat pengalaman itu merupakan paling indah untuk aku mempelajari selok belok 2 orang master kepakaran dalam keseronokkan melampau itu. sejak itu juga aku jadi, detik itu sebuah pengalaman aku dalam dunia plu. kini aku tidak lagi mendapat semua itu kerana aku banyak menghabiskan masa aku di sisi arwah teman lelaki aku di hospital. jika aku tidak kenal siapa arwah teman lelaki aku, mungkin aku tidak akan merasa satu pengalaman sebegini bersama dia. dari sudut hati ini, aku tidak pernah menyalahkan dia malah berterima kasih kerana mengajar aku semua ini. jika tidak mungkin aku tergolong dalam kategori LEPAS HUJAN CENDAWAN MULA KEMBANG = bermaksud budak gay yang baru nak belajar selok belok tentang seks sejenis ini. 


Hayati Kepuasan Pasti Datang Tapi Anda Harus  Explore
walaupun aku telah mengalami pelbagai pengalaman sebelum..tapi satu sahaja aku berpegang pada hidup aku iaitu apa jua terjadi, aku tetap di sisi arwah teman lelaki aku. jangan fikirkan sekarang ya, fikirkan kebelakangan hari nanti. mungkin sekarang kita seronok, esok-esok jika salah seorang pendek umur..di manakah sepatutnya anda berada? adakah anda patut lepas tangan begitu sahaja. jangan penting diri sendiri okay. kesejahteraan bersama mula dan akhir adalah bersama. pepatah dari saya..


di mana kita berdua buat satu permulaan, itu situ pengakhirannya kita kena bersama.


renung-renungkan lah.. sekian terima kasih dari saya. assalamualaikum wbt...salam sejahtera..  






















Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.