Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Rabu, 14 Disember 2011

KD 37: ABANG ANGKAT (Batu 11 Cheras) - Part 1

Tentang Abang Angkat?


Sejak bila aku ada abang angkat PLU?


ia terjadi pada pertama kali aku terjebak dalam kamcah dunia plu ini. ketika dulu aku baru berusia 18tahun. kira pucuk muda katakan hehehe. bergetah lagi. asal usul aku memang dari seorang lelaki straight ke bisex kini gay boy. kini aku ingin menceritakan pengalaman aku bersama abang-abang angkat aku sehingga kini.


first time aku ada seorang abang angkat merupakan seorang lelaki chinese mualaf yang memeluk islam serta bersunat berusia dalam  42 tahun manakala aku ketika itu berusia 18 tahun. pendek kata lepas spm katakan. 


aku mulai mengenali dia di ruangan bersosial IRC ketika lama dulu. sebagai permulaan aku dan dia di kenali sebagai "KENALAN CHATTING" sehingga menjadi abang angkat. dia seorang lelaki yang baik, caring dan sebagainya.




Straight ke Gay Boy?


seingat lagi aku ketika dulu dia lah yang pertama kali "merogol" aku di katilnya pada pagi di biliknya. Bagaimana?
ketika itu aku menumpang tidur di rumahnya. jumaat, sabtu dan ahad. dia menjanjikan tiada apa-apa yang akan berlaku antara kita berdua. dia menyuruh aku memakai kain pelikat jika mahu tidur. malam itu kami tidur seperti biasa..
Pagi Itu!

ketika itu aku sedang lelap mata dan di buai mimpi indah. jam menunjuk pukul 9.00pagi. tiba-tiba aku tidak sangka dan terkejut apabila melihat dia sedang khusyuk menjilat adik aku. entah dari pukul berapa agaknya dia buat macam itu. aku pula tergaman seketika sebab dari tidak stim jadi stim pula.hahaha. sungguh pelik ketika itu. aku terus tergaman melihat dia menghisap batang ku sehingga dia memancutkan batang ku. bila batangku nak pancut, perangai lagi ghairah. siap dia suruh aku pancut dalam mulut dia. dia kata "abang memang perlu sperma budak muda. awek muda nanti". aku tersenyum dengan seribu kehairanan. kenapa lelaki ini memerlukan sangat sperma budak muda seperti aku. aku fikirkan dia ini gilasex. tidak dapat perempuan, aku pula kena dikerjakan olehnya. aku tidak tahu dia ini GayBoy. tiba-tiba dia suruh aku pancut dalam mulutnya. aku tidak mahu mula-mula sebab kotorkan. sperma ini kotor. dia menyuruh juga aku lepaskan. aku tahan lalu dia cuba menyedut sambil isap lancap laju. aku ketika itu tidak tahan lagi sebab dia menyedut sambil isap lancap agak sedap.


argh ahh ahh argh ahh




dia menelan kesemua airmani aku tanpa tinggal setitik

Adik Puas? dia bertanya pada aku...
aku cuma tersenyum sambil kehairanan. lalu aku berkata "Tidak kotor abang telan itu?"
lalu abang itu membalas " cuma masin dan tawar tapi best sebab dapat fresh punya. lagi pekat, lagi best. khasiat tinggi untuk wajah. esok abang ajar yang lain pula. yang penting air mani abang nak sangat untuk ubat abang"


Esok apa terjadi?
esoknya lagi sekali dia mengisap batang aku. tiap-tiap sebelum bangun tidur, dia mesti mengulum batang aku sampai pancut dalam mulut dia.


bila aku sudah pancut dalam mulut dia, dia menyebut semua airmani aku. giliran aku pula dia mengajar aku seperti dia. Aku Straight Isap Batang?


walaaa... pelik siot. hahaha.
Bagaimana ajar 1st time?


mula-mula aku melakukan ciuman dari mulut ke mulut untuk menghangatkan kedua-dua pihak
lalu dia mengisap puting ku kiri dan kanan sambil tangannya mengentel-gentel lubang ku. aku ketika tidak tentu arah ketika sebab khusyuk melayan. dia lagi sekali mengisap batang aku dan telur aku.


hari itu pertama aku menyentuh batang lelaki. pegang batang dia. dia mengajar aku mula mengisap kepala batang dia. sikit-sikit tarik kebawah dan ke atas. katanya biar batangnya di basahi air liur aku. aku terus melakukan benda itu dengan seribu kehairanan tapi aku buat apa yang di suruh. aku isap batang dia agak lama sampai batang dia betul stim. 


Tiba Waktu!,

pertama aku di romen. dia mencucuk batangnya ke lubang bontot aku. arghhhhh sakitnya. tapi still bertahan. setelah dia berusaha masuk, dia menghayun batang. then kedengaran suara aku mula kedengaran kesakitan kesedapan. 30 minit juga dia menjolok sehingga dia pancut dalam lubang aku. masa pancut itu, terasa getaran kuat pancutan dia dalam lubang aku. perghhh. setelah selesai pancut itu... aku agak keletihan lalu aku melelapkan mata seketika dalam keadaan berbogel di atas katil.


Ahad?
hari ahad juga, dia still lagi melancapkan aku. dia still menyedut air mani aku. manakala aku mencuba melancapkan dia sampai pancut. layanan dia memang terbaik.


Cuma 3 bulan sahaja?Kenapa?


keserasian kami bertahan 3 bulan sahaja kerana aku bertemu cinta hati aku. walaupun aku sedih sebab aku tidak seperti orang lain. pertama kali bersama bf, tapi aku di romen orang seorang abang angkat. masa aku ingin berjumpa dengan bakal bf aku, abang angkat aku mula menunjukkan taringnya kerana dia tidak suka aku di miliki orang lain. dia rela menjadi bf aku jika di beri peluang tapi aku tidak mungkin mencintai dia sebab seorang lelaki yang di angkat seorang adik sendiri bercinta dengan abang sendiri. 


mungkin aku dulu aku tidak pernah terfikir. mungkin aku membuat satu kesilapan terbesar dalam kehidupan. menjalinkan hubungan intim dengan abang sendiri. ya allah.. kini aku menyesal dan lebih matang dalam kehidupan ini. aku tidak mahu kisah ini berulang lagi. kepada adik-adik yang muda dan mula terjebak dalam dunia plu ini. jaga lah maruah korang.
JANGAN BIAR SEORANG INSAN YANG BERGELAR ABANG ANGKAT KEPADA KAMU MENJAMAH DIRI MU!
jangan jadi seperti saya masa muda-muda dulu..
kalau adik-adik nak seks, biar bersama BF adik sendiri sebab dia lagi berhak ke atas diri kita dari abang angkat. abang angkat hanya kedudukan dia sebagai seorang abang not more than. seorang abang angkat akan memberi contoh terbaik untuk diri kita bukan buruk. 


aku menyesal kisah silam aku
tapi kini aku ingin membetulkan kembali.
aku ingin menjadi seperti contoh arwah bf aku. seks kerana cinta not nafsu..
tolong hormati pendirian orang lain termasuk kita. 


DIRI KITA HANYA UNTUK BOYFRIEND..









Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.