Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Rabu, 14 Disember 2011

KD 39: ABANG ANGKAT (Kota Damansara) - Part 2

Abang Angkat Lagi?


Kali ini aku ingin mencari seorang mamat yang pernah ku kenali ketika dulu sebagai abang angkat. dia merupakan seorang anak kelahiran perak dan berketurunan siam, berkulit cerah  ala-ala chinese sikit, seorang yang peramah dan pandai ambil hati.




Di mana pertemuan itu? Di mana?


perkenalan aku juga bermula di laman sosial IRC. di sana kami mengenali antara satu sama lain.  dia ini jarang online sebab sibuk bekerja. kadang-kadang balik sampai pukul 11.00 malam. pukul 9.00 pagi keesokkan harinya sudah bergerak ke tempat kerja. dia bekerja sebagai Tukang Masak. sedap juga dia masak. orang pandai masak katakan. 


Kali pertama, aku melangkah kaki ku bertemu dengan abang angkat aku seorang ini di LRT Putra Kelana Jaya sebab dia menetap Kota Damansara. di hati aku  takut sangat kalau terjadi apa-apa tapi aku memberanikan diriku bertemu dengan dia. dia menggelarkan diri sebagai Abang Man. aku berterima kasih dengan dia kerana dari jauh sanggup mengambil ku. lalu kami terus ke rumah di kota damansara. 




Kerana Kes Peluk kerana Rogol? How?


Seingat lagi aku, aku baru putus dengan bekas teman lelaki aku pertama. then aku mengenali dia. gara-gara ingin melepaskan tekanan putus cinta tapi lain jadinya.


Pada 
Malam Itu?
aku menumpang tidur di bilik sewanya. memang biliknya agak sempit tapi aku ini tidak cerewet. nak komen bukan-bukan. ingat bagus sangat nak komen-komen orang. terima sahaja keadaan itu. ketika itu dia tidur dulu. kemudiannya baru aku. aku tidur di sebelah dia. aku tidur cuma berbaju singlet dan boxer manakala dia, aku tidak tahu dia tidur berbogel sebab di tutupi selimutnya. kami pun tidur bersama.






Beberapa minit sahaja..


tiba-tiba aku di selimut sekali oleh dia. katanya takut aku kesejukkan. lagipun dia suruh aku memeluknya kalau aku inginkan. aku pun rebut peluang ini. aku memeluk dia sambil menyandang muka ku di bawah ketiak dia hehehehe. 


Tiba-tiba?


aku dipeluk rapat. masa itu juga dia mencium bibir aku. semasa memeluk rapat ku, aku merasakan batang dia memang sudah terpacak keras ketika dalam selimut itu. kali ini masak aku sebab isyarat sudah tahu. hahaha. lalu dia memeluk aku atas badan aku sambil memeluk rapat.




Abang geram bibir adik ini seksi..
dia berkali mencium aku di bibir aku kerana menggerami bibir ku. dia mencium leher aku kiri dan kanan. melihat ketika itu aku tidak tentu arah di buat dengan layanan dia itu. jesteru itu dia melucutkan boxer aku di dalam selimut ketika itu. dia terus mencium bibir aku sambil menggosok-gosok kepala batang ke celah kangkang. lagilah aku ghairah di buat ketika itu. denyutan hati aku semakin laju dan mula terasa bahang kepanasan asmara bersama. 


ketika juga dia menjilat leher, telinga berkali agar puas bersama dia. aku pula tidak berkata-kata apa-apa cuma melayan kenakalan dia terhadap aku. seterusnya dia menjilat puting ku kiri dan kanan sehingga puting betul keras dan kenyal. 


seterusnya dia menjilat batang berkali-kali. tidak terlupa juga menjilat asshole aku berkali. geli pun ada tapi makin ghairah dan sedap tau.

ouch, sedap dalam kenakalan semasa dia menjilat asshole aku. dia makin nakal masa itu. isap batang sambil menjilat asshole. aku betul-betul gersang habis dibuatnya. hanya kesedapan dapat di ungkai ketika itu. dia terus menjilat asshole. kalau boleh dia suruh aku buka kangkang ku luas-luas supaya dia boleh beri kesedapan ini keatas diri. aku cuma berkata argh ah ah argh ah..bang. sedapnya abang. ketika dia sedang isap asshole aku, dia bermain-main batangnya bagi keras. 

Next, 69 Action in Sex?



aku dan dia melakukan posisi sex 69 style. aku mengulum batang dia yang besar itu. manakala dia mengulum batang yang tebal itu. isapnya membuat batang membesar dua kali ganda naik. perghh best betul dia isap. terasa licin sahaja sebab di sulami air liurnya. dia lagi mengisap batang aku makin laju. 

Sejurus itu, kami mencuba style lain untuk menghabiskan klimaks ghairah asmara ini. 


Style Doggie in Sex?


style doggie in sex? Wah, i like that.
kami tidak membuang masa ketika itu juga. dia menyuruh aku menyiarap di bantalnya. dia cuba membuka celah kangkang ku ketika menyiarap. sebelum menjolok aku, dia masih bermain-main sambil menghisap asshole aku. jika asshole aku mula kelihatan kemut sikit. baru dia memasukkan batang dia ke dalam asshole aku. 

Tiba waktunya!
dia mengenang air liur keatas batangnya lalu memasukkan ke dalam asshole. dia mula menghayun batangnya ke dalam asshole aku. kelihatan dia ghairah dan nakal sangat. dia layan habis ketika itu. 40 minit juga aku dalam kesedapan kenakalan dia. bahang asmara kami makin memuncuk. ketika dia menjolok aku dalam keadaan style doggie, dia menjilat telinga dan leher aku untuk menghangatkan lagi malam kami berdua sementara menunggu klimaks pengakhiran. bila saat itu sudah tiba, dia meraba-raba putingku sambil mencium leher ku dan ketika itulah dia memancut dalam asshole ku. 


perghh..terasa siot getaran pancutan dia dan panas lubang aku bila dapat airmani dia. aku lagi membuka celah kangkang ku agar dia boleh memancut lebih banyak. aku suka pancutan dia yang hangat. macam cairan panas baru mengalir dalam saluran. memang puas aku malam itu. tidak sia-sia dapat kepanasan air mani dia. bukan senang kita dapat kepanasan air mani seseorang.kebanyakkan bila pancut dalam,terasa sejuk. itu yang tidak puas tapi dia ini memang puas sangat. bila dia tarik batang dia keluar dari asshole aku, aku masih merasa kepanasan airmani dia melekat di celah asshole ku. 


lalu dia terus mencium bibir aku. kami berpelukan lagi sekali sambil melayan keghairahan yang tidak habis-habis malam itu. dia terus menjilat leher, telinga, puting, pusat ku. malam itu aku memang layan habis kenakalan dia. seronok dapat layanan dari dia. lepas itu dia melancapkan batangku. ketika ingin aku pancut, dia menyedut air mani aku habis. setitik pun dia tidak tinggalkan. 


Apa jadi lepas itu?

kami hanya abang dan adik angkat sahaja sebab aku di sambar oleh bekas teman lelaki aku no 2 budak klang, selangor. antara aku dan dia tinggal begitu sahaja kerana aku di lamar oleh orang lain. sejak itu aku kurang fun sebab lebih mementingkan rumahtangga bersama bf dari abang angkat. 

Sebab?

aku nak jadi pasangan terbaik untuk teman lelaki aku. teman lelaki ke-2 banyak mengajar aku tentang nilai-nilai setia pada pasangannya. alhamdullilah segala didikan dia berguna pada aku. apa yang sekarang aku inginkan adalah Cinta dalam Berpasangan.

Apa yang dapat aku ungkaikan antara BF dan Abang Angkat?

memang indah kalau kita mempunyai seorang abang angkat. ada setengah plu memang lebihkan abang/adik angkat dari BF dia. perkara itu tidak seharusnya terjadi kerana orang berhak ke atas kita adalah BOYFRIEND kita.
Kerana Apa?ini saya bagitahu kepada adik-adik siapa sebenarnya wajah abang/adik angkat kita. pengertian abang/adik angkat tidak jauh sesama sekali dengan  
Buddy Sexdalam gay ini. jika anda mempunyai abang angkat yang baik, kamu adalah insan paling beruntung. dalam dunia realiti gay, makna sebegitu tidak lagi dipakai. nilai keberkesanan tidak lagi dapat di pertahankan kerana sudah di cemari. 
kemanisan bersama abang angkat memang seronok tapi bagi aku, kemanisan yang tulin adalah bersama seseorang yang kita cintai iaitu 
TEMAN LELAKI.

Apa yang best dalam couple ini. tunggu kemunculan paparan seterusnya. jangan ketinggalan

























Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.