Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Jumaat, 12 Oktober 2012

KD81: Yang Keterlaluan Nafsu (Part 1)


My Body ...

Hey Boy it’s me
It’s been a long time you know
I know you watchin’ me
You have been watchin’ me all nite long
Boy you know what time it’s
kali ini aku tulis sebuah kisah tentang siapa sebenar aku. aku ini sebenarnya seorang yang penggoda manja pada hakikatnya tetapi aku tidak menunjuk sebab ada alasan tertentu. kami ini aku nak bercerita yang ada kaitan sifat aku tetapi malu juga nak cerita. ini sekadar cerita sahaja.

pada ketika dahulu aku memang seorang yang nakal. sedia maklum aku ini anak tunggal. semestinya memang manja tetapi kemanjaan aku di salah gunakan oleh aku dan orang sekeliling mengambil kesempatan terhadap diri aku. bagaimana?

kisah bermula masih dari seorang kaki chatting juga sepertimana anda sekalian tahu. aku memang rajin chatting. suka melayan karenah orang lebih-lebih lagi yang abang-abang nakal di luar sana. kenakalan abang-abang memang seronok. Anda nak tahu apa yang membuat seronoknya aku?


jawapannya "GODAAN TANPA SEMPADAN"

apa maksud itu sebenarnya?

mari saya cerita sebuah kisah tentang aku tetapi cerita agak lucah dan keterlaluan. kepada yang membaca saya harap yang jangan berasa semacam. tidak elok layan gersang sekiranya ada. hehehehe. ampun ...



Malam itu....

aku bertemu dan berkenalan dengan seseorang lelaki. dia berbadan mantap. jurufitness katakan. kami berjumpa secara kebetulan ketika aku berlepak di suatu tempat. aku sendiri pun tidak tahu kenapa ini terjadi. malam itu agak dingin. angin sungguh berangin. aku yang termenung kesorangan di sapa olehnya tiba-tiba.



Fahmy: Duduk sorang ker adik? (lalu duduk sebelah aku)

Aku: yup abang. ambil angin. serabut kepala memikirkan macam-macam. abang buat apa dekat sini?

Fahmy: macam adik juga. seharian suntuk kerja dekat gym itu. kepala pun sudah jadi tidak betul. tunggu masa KO. hahaha.

Aku: oh, abang berkerja di gym?

Fahmy: kenapa? adik suka budak gym? cantik tak badan aku?

Aku: hurmm... untunglah. ramai dekat luar sana terkejar-kejar badan macam abang. bagi saya, mustahil orang macam abang nak berkawan atau berkenalan orang macam kurus keding ini.

Fahmy: tidak semua orang kejar badan macam aku. selera orang lain-lain. pepatah orang kata, rambut sama hitam, hati lain. bagi abang, abang tidak kisah. badan macam engkau okay juga. senang angkat.

Aku: melawak abang ini. (ketawa sambil melihat)

Fahmy: (dia ambil tangan aku lalu meletak tangan aku di dadanya yang sasa itu) mantap tak?

Aku: yup, memang sasa. kalau tidak kerja keras, tidak dapat badan macam ini. sedap bau minyak wangi abang. abang pakai minyak wangi apa? (lalu aku merapat diri sambil menghidu minyak wangi di bajunya) hurmm...wangi.

Fahmy: (dia memeluk aku ketika itu pada keadaan gelap itu lalu merapatkan bibirnya ke muka aku sambil bersuara romantik) kalau macam ini? you suka?

Aku: (aku terkedu sektika).. lembut bibir.

Fahmy terus mencium aku ketika itu dalam keadaan gelap tanpa segan silu. dia suruh memeluk dia rapat-rapat. tangannya menyeluk masuk dalam baju ku sambil meraba-raba puting aku. seterusnya dia mencium leher aku penuh romantik dalam keadaan gelap itu. aku yang lagi terkedu terus di hanyut rasa kesedapan ketika itu. malam itu kami berdua merupakan malam kami berdua.

Fahmy: you suka eh? you ini manja.

Aku: (lalu tersedar) takut tidak line clear... karang nanti orang nampak.

Fahmy: clear.. awak parking port cantik. orang ramai pun duduk jauh sangat tapi berani awak sorang-sorang ini lepak. ataupun awak tunggu abang ini. (fahmy, terus membuka bajunya dalam keadaan separuh bogel lalu menciumi aku dalam keadaan gelap). aku dan fahmy terus melayan nafsu kami ketika itu. dia terus godai aku malam itu. aku ketika cuma merasa kesedapan layanan dia sahaja. gersang juga aku dibuat oleh dia. aku hanya menjerit kesedapan ketika itu.


Berdegup kencang rasanya dadaku ini
Ingin berteriak aku mau kamu
Tubuhku bergerak aku tak bisa diam
Aku tak mau menunggu kamu

Setelah itu...


aku dan fahmy berbaring sambil berpelukan sambil melihat bintang-bintang di langit. malam itu merupakan malam paling seronok. hilang segala tekanan tempat kerja.

Fahmy: (mengisap puting aku) geram abang tengok puting awak. (tangannya memegang batang aku sambil melancap. lalu dia isap batang aku).

Aku: ahh...ermm..aha..(aku hanya menggengam anak rumput di situ sahaja sambil merasa kesedapan).


Biar diriku
Ikuti dirimu jadi hambamu
Untuk cara jadi jadi karyamu
Jangan kau jadikan ku simpanan mu
Tak tahan diriku saat
Boleh dikatakan seluruh tubuh aku bergerak menikmati kesedapan dari dia. aku yang semakin lama lemah dalam sentuhannya dan dakapan dia terus lalai dibuai syahdu. tiba-tiba langit berangin. hujan turun secara tiba-tiba. kami di basah lencun bersama. dia yang nakal itu masih tidak kisah hujan. dia terus mengodai aku ketika hujan lebat itu. setelah puas kami bersama, aku dan dia masuk ke dalam keretanya.



Dalam kereta..


Fahmy:(ketawa) hahaha..main hujan bersama seronok. abang ini 1st time merasai bersama awak. (dia memerah bajunya yang basah). kesian awak, basah. sekejap abang buka aircond kereta bagi kering.

Aku ketika itu hanya memakai separuh bogel tanpa baju. aku pun memerah baju ku.

Fahmy: Apakata awak tumpang rumah abang. rumah abang ada pengering baju.



Aku dan dia pun pergi ke kediaman dia dengan memandu kenderaan sendiri. setelah sampai di kediaman dia. aku di jemput oleh dia. dia membuka pintu kereta aku. aku dan dia masuk kedalam.

Kamu melihatku nafsu kau pikir ku tak tahu
Dekati ku seakan kau tak perduli waktu
Gaya mu buai ku ku akui aku mau
Kau godai aku


Stay away from me
Speakin’ my language and make it swing
Better to say
Amateur said i’m your teacher
Setelah di dalam rumah itu, dia membuat minuman panas untuk menghilangkan kesejukan tadi. kami duduk kerusi sofa rumahnya lalu sambung sembang tentang latar belakang keluarga masing-masing. setelah berborak panjang. dia memberi sehelai tuala lalu dia tunjuk bilik airnya. aku pun melucut pakaian aku di biliknya lalu masuk ke bilik air. dia telah menyediakan aku air panas buat aku ketika itu. aku pun masuk mandi. kebetulan sebelum aku ingin memulakan mandian, aku ingin meletak kacamata aku di luar. aku melihat dia sedang membelai-belai baju aku sambil menghidu bauan badan aku penuh syahdu. aku melihat dia meramas-ramas adiknya ketika itu. aku yang ketika itu tidak berani keluar dari situ. aku pun teruskan mandi. aku pun berendam dalam tab berisi air berbuih. aku bernyanyi dalam biliknya. tidak lama kemudian, aku mendengar seperti orang membuka pintu bilik air aku. aku pun berdiri dalam keadaan bogel itu lalu selak untuk melihat. alangkah terkejutnya dia masuk dalam keadaan tiada seutas urat sambil tersenyum-senyum melihat aku. aku yang ketika itu terkedu lagi melihat dia menghampiri aku. dia terus memeluk aku lalu kami berciuman antara satu sama lain. dia memandikan aku ketika itu. ketika dia memandikan aku, dia mencium leher aku penuh keghairahan ketika bersama. tangannya sempat memegang adik aku yang sedang keras itu manakala adiknya digesel-gesel di lubang aku. setelah kami mandi, dia yang dalam keadaan bogel bersama itu terus mengangkat aku ke kamarnya yang dalam keadaan kesejukan. kami berdua menyandang sambil berselimut bersama dalam keadaan bogel. sungguh lembut katilnya. biasalah orang sudah berkerjaya. tiba-tiba dia merapat aku pada ketika itu.

Fahmy: (merapatkan diri sambil memeluk aku lalu mencium belakang leher aku dengan romantik) you suka i tak? you tahu, i tak pernah bersama yang berlarutan seperti kita dari satu ke tempat lain. i bahagia sangat sekarang. seolah-olah you adalah isteri. dari hati i, i nak beri segalanya pada you untuk malam kita di saat ini.

Aku: (ketawa) malam kita? lawak you ini. kita baru kenal malam ini.

Fahmy: kalau ini kenyataan adalah benar macam mana? (membelai rambut kepala aku. kadangkala kami bercium antara satu sama lain)

Aku: Bukti?

Fahmy: Oh buktinya? (lalu dia menutup lampu biliknya).

Sejurus dia menutup lampu biliknya, dia terus mencium bibir aku sambil meraba-raba puting aku. dia menghisap puting. puting aku dibasahi hisapannya malam itu. jantung aku berdenyut laju. dia terus mencium leher aku di dalam selimut kami itu. jilatan dia sungguh mengasyikkan sehingga adik aku yang bawah menampakkan kesannya. dalam kesedapan itu, aku melihat dia tengah menghisap adik aku sehingga keras. dia tidak berhenti-henti menunjuk dia sedang seronok membelai batang aku ketika itu. kadangkala dia menjilat lubang aku. aku yang makin ghairah dengan hisap dia. akibat terlalu ghairah melampau, adik ingin pancut keluar.

Aku: aha..ahh..aha..abang, nak keluar dah nich..

(dia terus menghisap batang aku. makin lama aku menjerit nak pancut, dia makin laju menghisap batang aku).

Aku: ah...ah......(aku pun melihat terpancut air mani di muka dia).

kelihatan ketika aku pancut di muka dia, dia masih menghisap sisa air mani aku. dia sanggup telan air mani aku tanda ingin membuktikan dia benar-benar suka akan aku dan enjoy bersama aku. berapa banyak air mani aku terpancut, dia tetap telan. setelah dia memuaskan aku, lagi sekali dia menghisap lubang aku kerana kegemarannya suka rim. kini giliran aku pula, dia memegang batang sambil bagi batang dia keras.

Aku: berapa inci you punya?

Fahmy: tujuh inci lebih. you suka? kalau suka, i akan pelihara adik untuk isteri i sorang ini.

Aku: tuuuujuhhh lebih??? woww...panjang batang abang.

Fahmy: kepala adik mesti besar, baru nikmat sayang. baru lubang you puas.



aku pun menghisap kepala adiknya berkali. kenyal dan lembut. semasa aku hisap, aku cuba bermain lidah di kepala adik dia ternyata dia suka dan gersang. adiknya mula menampakkan keras. aku cuba hisap batangnya dan telur. ternyata kedengaran suara dia menahan kesedapan ketika itu. aku terus hisap sehingga dia tidak tentu arah dibuatnya sebab terlalu sedap. tanpa membuang masa, dia memasuk adik kedalam lubang aku. perhhh..mampat dalam lubang. memang buku bertemu dengan ruas. aku memang layan kesedapan habis batang dia. suara aku makin kuat melayan henjutan dari dia. dia meromen aku sampai kami puas. berkali-kali dia pancut  dalam aku. aku yang berpeluh keghairahan manakala dia pun sama merasakan malam itu adalah  malam buat kami. kita berdua bercumbuan sampai keesokkan harinya. pada malam  itu kehormatan aku memang ratah olehnya dan dia memang seronok.



Apa terjadi sejak kejadian?

sejak kejadian itu, dia masih mencari aku kerana dia memerlukan aku sebagai teman hidupnya namun aku menyepi aku kerana tidak mungkin dia boleh terima orang macam aku. aku tak nak benda itu terjadi kali ke dua..



kesimbungan Part 2 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.