Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Sabtu, 22 Oktober 2011

KD 24: Di Rogol Masa Tidur Nyenyak Di Katil.

Kali ini aku ingin kongsikan satu kisah yang aku alami sepanjang hidup aku. walaupun benda itu telah menimpa diri ku namun itu semuanya dugaan hidup dalam dunia plu ini.


Cerita ini bermula pada satu malam. ada satu budak dari cheras. dia kata tidak boleh tidur malam. aku pun tidak tahu kenapa. jadi dia merayap cari angin di luar. rumah aku dan dia jauh juga. dia drive dari rumah sewa. kebetulan dia lalu sekitar arah rumah aku. panggilan telefon berbunyi. aku menjawab panggilan itu. dia menyatakan ingin tumpang tidur di rumah aku. mula-mula aku segan. sebab takut apa-apa boleh jadi kan. dari air  wajah dia memang baik orang. jadi dia pun sampai ke rumah aku. parking kereta dia dekat depan rumah. dia masuk ke dalam rumah aku. lepak dekat bilik aku. aku pula cuba melarikan diri dengan sibukkan diri ku daripada mendekati dia. dia melepak di dalam bilik ku. dia layari internet. aku pula sibuk di dapur rumah aku mengemas di dapur. setelah selesai kerja di dapur, aku masuk ke bilik. aku melihat dia sudah melelapkan matanya dengan lampu terpasang di bilik.aku pun tutup lampu itu. lalu aku berunsur-unsur masuk tidur. aku terpaksa tidur tepi walaupun hati aku takut sangat terlanjur dengan dia. tapi aku cuba kosong fikiran negatif aku pada dia. dia cuba tengok dia banyak kali kerana gelisah takut-takut dia buat apa dekat aku. habislah aku nanti.


Hot Kissing From You


Ouch yeah, pancutan keramat itu


Keintiman Kasih Sayang dari Abang


Aduss, Kenakalan Abang..


Lebih Kurang Besar Batang Budak Itu Fuck Aku

Sejurus itu, aku melihat sekali lagi keadaan dia. ternyata dia benar-benar sudah tidur. dengkuran dia kuat juga.hehehe. mungkin itu tanda dia sudah tidur. agak-agaknya sampai mana flight dia. hehehe. aku pun tidur. sebelum tidur. aku cuba peluk bantai istimewa aku agak aku bisa tenang dan fikiran ku terhadap dia kosong. aku pun tidur. tersentuh bau bantal itu, terus tidur. kalau tiada bantal itu, susah woo nak tidur.hehehe. bantal azimat pusara dari aku..25 tahun berbakti air liur basi hehehe. lawak sungguh..


Aku pun tidur tanpa baju. Entah pukul berapa aku sendiri tidak tahu. ketika itu aku tidur mati.tapi merasa semacam sahaja. mungkin mimpi dalam tidur. dari apa yang budak itu cerita. sungguh terkejut dan tidak sangka aku. dia   telah mencium bibir ku beberapa kali. tapi aku tidak rasa ciuman sebab tengah tidur. lalu dia peluk badan aku.  aku masih tidur juga. lalu dia cuba meraba batang aku berkali-kali. aku ini bodoh juga, still tidur lagi. aku memang tidur mati. hehehe. dia cuba stim kan batang ku tapi adik aku tidak naik juga sebab aku tengah tidur lagi. lalu dia cuba membuka seluar ku dan spender itu lucut ke bawah. eee, bodohnya aku, still tidur lagi. sebab bau bantal keramat aku melenakan aku betul walaupun masa itu budak sedang nakal. lalu dia kulum batang aku berkali sambil dia melancap adik dia. waktu itu aku tidak terasa lagi yang dia tengah nakal ketika itu. aku still tidur. tibat-tiba aku merasa macam orang tengah isap puting aku tapi aku fikirkan itu adalah main tidur sahaja. (memang bodoh aku).. Yang membuatkan aku terjaga adalah bila dia masukkan batang dia dalam lubang aku. aku tersentap sakit lalu dia terus cium mulut aku sambil pegang kedua-dua tangan aku seterusnya memulakan ayunan henjutannya. mak oi, sakit woo.. dah tersentap sakit. aku jadi bodoh ketika itu menahan desakan nafsu dia yang makin lama laju. ya allah, bertapa sakit lubang aku sama itu. aku cuba melawan arah pergerakkan agar tidak kesakitan tapi budak itu mengunci pergerakan aku dengan badannya dengan mengangkat kedua-dua kaki ku keatas lalu dia menghempap badan rapat ke arah aku. jadi semua pergerakkan aku 100% terkunci. aku tidak boleh berbuat apa.. melainkan menerima kesakitan dan kepuasan nafsu dia makin lama makin kuat. 1 jam 30 minit juga aku derita sakit. 2 kali pancutan dalam lubang aku budak itu pancut. dah lah batang dia besar..panjang. sakit tau. setiap kali pancut bergetar pancutan dia dalam lubang aku. terasa air mani terpericik-pericik dalam badan. gersang betul budak itu. tapi dah nasib, jadi bottom. terima baik buruk. dugaan hidup sejak bf meninggal dunia....


Setelah itu, 2 kali pancut dalam.. Badan aku merasa sakit-sakit. lemah beb. aku jadi macam orang bodoh dan termenung sorang-sorang sejak hari itu. lubang aku pedih tidak terkata. hanya mulut aku menyebut kesakitan sahaja. bau minyak wangi budak melekat dan kuat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.