Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Sabtu, 2 April 2011

KD 07: 2 April 2011 Hari ini... Seingat ketika 2 April 2008

Alhamdullillah aku masih bernafas lagi untuk kehidupan ini.  walaupun kita abang aku sudah tiada namun aku masih ingat dalam sanubari ini. tidak pernah aku lupakan dia sepanjang kehidupan aku ini. dalam solat pun, aku turut menangis kerana teringat akan dia. Namun terasa berbeza apabila dia tiada kini. Namun aku ada kawan-kawan aku sentiasa ambil berat tentang aku. terima kasih kepada korang ya.
Hari ini merupakan tarikh paling bersejarah dalam hidup aku. 2 April merupakan tarikh pertemuan aku dengan Ekril Shahrizil. Nama yang membuat aku menangis kerana terlalu merindukan dia. walaupun 7 bulan dia telah pergi, tapi adik tetap ingat tarikh 2 April ini bersama abang. Terima kasih abang jaga adik sebaik-baiknya. Kegembiraan pada 2 April 2008, tidak dapat gambarkan oleh aku. aku jumpa seseorang yang berjaya menawan hati ini. walaupun dia biasa tapi indah lagi pandangan aku pada dia. biar di anggap keji di mata masyarakat... namun dia insan yang terbaik yang pernah ku kenali. suka duka bersama kami selama ini hanya tuhan yang tahu. aku tidak kisah apa orang nak kata.. tapi aku ada dia. aku bangga kenal Ekril Shahrizil. 
2 April adalah tarikh untuk kita...
2 April abang telah ambil aku sebagai milik mu..
2 April aku besar hati menerima abang dalam hati ini..
hari itu juga pertama kali melihat abang....
hari itu kita bersama pada sesuatu tempat.... suka duka bersama...
saat itu aku melihat abang senyum di depan mata ku...
saat itu tempat aku bergurau dengan abang.. kesan ciuman abang pada adik..masih terasa..
ketika itu ...abang menghadiahkan aku seutas rantai berhuruf "D" khas untuk adik..
ketika itu aku sebak menangis melihat engkau melawan kesakitan abang...
aku pasrah kehilangan abang.. tapi aku bangga sebab ada abang...
2 April adalah segalanya bagi adik....
Abang, sekarang ini 2 April.. adik bersama seseorang 11 bulan. Insyallah.. 2 May 2011 genap 1 Tahun adik bersama orang yang abang pilih itu budak adik. adik terima orang itu, semua kerana abang tersayang adik juga. kalau ada rezeki, adik akan tinggal malaysia ini..dan bersama dia.. sampai bila? adik pun tidak abang. Apa nak jadi dekat aku, adik tetap akan ingat agama, abang dan mak ayah serta kawan-kawan adik. 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.