Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Rabu, 14 Disember 2011

KD 40: Kemanisan Pasti Ada


Assalamualaikum...


wahai kekasihku Nurul Zafirah
maafkan abang kerana terpaksa memilih jalan begini...
mesti sayang sedihkan melihat keadaan abang...
abang cukup bangga dekat kamu kerana walaupun sayang tahu abang macam ini...
sayang masih terima abang ini seadaanya...
abang tahu awak sedih...
abang lagi sedih...kerana menyayangi mu tapi dalam masa yang sama sayang lelaki...

Selama ini ...
abang jujur kerana kamu...
abang terlalu sayang kamu fira...
walaupun aku macam ini...
tapi kenapa sayang pergi dari abang...



aku masih ingat pesanan ibuku...
dia inginkan menantu yang dapat bahagiakan aku...
tapi aku faham..sekiranya ada jodoh abang dan sayang...
abang akan jaga kamu sepanjang hidup abang...itu janji abang...
sekiranya tidak....mungkin abang akan terus hidup macam ini...
sudah 2 perempuan abang jumpa tetapi sayang juga tetap di hati abang
kerana sayang adalah pilihan hati abang...

masa di Kota Kinabalu dalam perjalanan...
abang terpikir...
abang akan pasrah ketentuan ilahi...
memang hati takut kehilangan sayang...
sayang adalah kegembiraan abang...
sayang adalah wanita yang setia...
inginku letak cinta dan hati ini kepada mu...
tetapi dengan aku macam ini...
adakah aku boleh membahagiakan dia?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.