Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Jumaat, 6 Julai 2012

KD 76: Selamanya aku tidak akan lupakan perbuatan awak. terima kasih Amyrul.


Kini lama aku tidak berhubung dengan A. 
sekali kala aku berfikir siapakah dia sebenarnya? 
siapa yang aku cintakan dahulu? Kenapa terlalu banyak kebenaran yang aku dapat. apakah tujuan si A mencintai aku sedangkan dia ada hubungan dengan orang lain di luar sana tanpa pengetahuan aku? 
selama ini dia belanja aku penuh kasih sayang bila kami bertemu. dia berikan apa sahaja tetapi sedangkan hakikatnya dia tiada apa-apa. yang paling terkejut buat aku adalah selama ini dia pinjam duit ex aku teman lelaki no 2 iaitu S untuk memberikan kemewahan pada aku.
adakah dia ikhlas dalam hal ini? kemewahan semua ini diberikan oleh S untuk A. ketika itu aku tidak mengenali lagi siapa S. 
sebenarnya dari sudut hati ini memang lemah dan berkecai. apa perasaan korang bila kita berpasangan 2 orang dalam masa sama mereka menjalinkan hubungan senyap tanpa pengetahuan aku. itu sebuah pengkhianatan bagi cinta aku tetapi aku terhutang budi pada S kerana dia banyak menyedarkan aku siapa si A. tanpa dia, aku akan di tipu hidup-hidup. apa salah aku sebenarnya? 
sampai si A buat aku begini. aku setia di sisi dia. hati aku setiap masa risau akan dia kerana dia adalah kekasih aku ketika itu tapi inikah balasan aku dapat. adakah setimpal dengan perasaan aku yang berikan pada A selama ini. aku betul-betul menyesal! jika si A tahu, awak yang saya ada di hati ini ketika dahulu. aku telah berjanji pada Arwah Ekril Shahrizil yang aku tetap di sisi dia walaupun susah senang mendatang tetapi kenapa dia tidak nampak semua ini. adakah dia buta?
kenapa dia perlu kejar orang berduit dan boleh berikan duit kepada dia?. 
A, Awak patut malu! pada arwah saya. dia orang kampung, cari kerja semata-mata nak bahagiakan saya. dia sayangkan saya terlalu mendalam tetapi kenapa awak tidak boleh buat macam dia. A, awak tetap kekasih cinta saya pertama buat selamanya. tiada akan mengubahkan hati ini. tentang S, dia adalah orang kedua dalam hidup kita. A, kenapa si S boleh buat mencintai saya. kenapa awak tidak boleh buat? saya benci awak!... tetapi kenyataan saya masih mengharapkan awak sampai sekarang. hmm.. cukup sampai di sini aku meluahkan rasa sakit hati ini makin terguris.

kenapa aku tidak boleh jadi seperti pasangan lain. bercinta pada orang yang sama-sama cintakan kita. kenapa aku perlu terima orang kedua dalam hidup aku yang sampai sekarang tetap menunggu cinta aku. dia berjanji pada aku akan jadi teman terbaik buat diri ini. aku nak menangis tetapi tahan kerana kesedihan itu bukan jalan penyelesaian semua ini. 


A, jika awak tahu kebenaran Arwah saya Ekril Shahrizil adalah orang kedua penyeri dalam hidup saya seperti Shamsuri. manakala awak adalah pertama cinta saya, awak seperti Firz. seseorang yang saya sayang sangat. saya sanggup buat apa demi cinta dia kerana dia adalah cinta pertama saya seperti awak juga. sekarang ini saya akui, saya tanpa cinta awak buat selamanya. hati saya kini sudah tertutup buat FIRZ dan Amyrul Shah. Airmata ini tetap akan mengalir terus mengalir sampai ada pengubat cinta hati ini.


Dalam Hati Ada Cinta

Biar cinta terhalang gunung dan samudera
Aku tetap memegang janjiku padamu
Biar jurang yang terjauhi ada di depanku
Takkan goyang sumpahku terhadap dirimu


Kita bagai kumbang dan bunga
Hatiku pasti hatimu jua
Namun mengapa ada saja
Yang benci tulus cinta kita


[Chorus]
Jangan pisahkan
Aku dan dia
Tuhan tolonglah
Ku cinta dia
Biarkan kami, tetap bersama
Di dalam suka dan duka


Biar cinta diuji bak lautan gelora
Aku setia menjulang namamu di jiwaku
Kita bagai bulan dan bintang
Hatiku pasti, hatimu jua
Namun mengapa ada saja
Yang benci tulus cinta kita


Jangan pisahkan
Aku dan dia
Tuhan tolonglah
Ku cinta dia
Biarkan kami, tetap bersama
Di dalam suka dan duka


Jangan pisahkan
Aku berdua


Jangan pisahkan
Aku dan dia
Tuhan tolonglah
Ku cinta dia
Biarkan kami, tetap bersama
Di dalam suka dan duka


Jangan pisahkan
Aku dan dia
Tuhan tolonglah
Ku cinta dia
Biarkan kami, tetap bersama
Di dalam suka dan duka





Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.