Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Rabu, 11 Julai 2012

KD77: Tetap Menarik Dahulu dan Kini


Sudah beberapa kali aku mengunjungi tempat itu. kelihatan makin ramai penghujung. boleh di jangka tiap-tiap hari pasti ada penghujung di situ. ada yang mencari, ada yang kelaparan, ada membuat kajian juga. macam-macam cara orang ini. tempat itu memang cukup popular. panas memang panas. black area katakan tapi tetap menarik bila di kunjungi. penghujungnya pelbagai lapisan usia, bangsa. cukup mereka katakan. kata shakira "Whenever Whenever".  tempat yang aku maksudkan adalah TP {Tasik Permaisuri}


kadang-kadang aku tidak faham kenapa aku sendiri mengunjungi tempat sedemikian. bukan ada apa-apa tapi tempat melepak-lepak sahaja. cuci mata dan melepak pada masa luang katakan. otak aku terfikir juga macam tiada tempat lain nak kunjungi. asyik tempat itu jadi pilihan aku. aku bukan mencari pun tapi hanya temankan member lepak. dalam melepak itu, aku berkenalan beberapa orang yang peramah di situ. kira happening walaupun tidak mencari. sebenarnya pada hakikatnya aku sudah bosan hidup mencari terus kepuasan. apa yang aku ingin adalah percintaan. aku nak dibelai dan dimanja oleh kekasih hati aku. bukan luak mana pun janji kita senang dengan cara ini. apa orang nak katakan. mulut orang ini sampai kiamat memang tidak boleh tutup. 


berbalik kepada tempat itu, kerap kali awak kunjungi tempat begitu. sudah macam polis. buat rodaan sekitarnya. seronok juga bila merayap dari duduk di rumah. bosan sangat. seronok juga aku jadi lelaki. bebas apa jua nak buat. mak ayah aku tidak kisah. syukurlah ada mak ayah jenis fikiran terbuka. jika aku nak berselimut sahaja dalam keadaan bogel pun, mereka tidak boleh nak kata apa-apa. paling aku seronok sekali semasa aku dan arwah dalam keadaan panas. tidak silap pada waktu itu aku hanya berselimut dalam keadaan bogel dan manakala arwah aku hanya berseluar boxer sahaja. well, aku ini bottom dan arwah itu top. kami gay sejati katakan yang berfikiran terbuka selalu. Paling yang aku ingin cerita ini kali pertama aku buat projek di tempat itu walaupun ringan-ringan namun kesannya sedap. 


"Kegelapan itu mendatangkan pergerakan dan kemanisan dalam kenakalan" 


malam sunyi di tempat itu. aku melangkah turun kaki mengunjungi tempat itu. aku datang dengan bekas kekasih aku malam itu. setiba sampai sana, kami berpecah mengikuti haluan masing-masing. aku dan dia entah ke mana. malam itu aku berjalan sorang-sorang. malam itu angin agak berangin. sepanjang perjalanan aku merentasi tempat itu, aku melihat kelibat kereta yang bermundar-mandir tetapi aku terus melangkah kaki aku terus ke tempat sepatutnya. makin lama aku melangkah menuju, aku merasa macam ada menarik menanti di sana tetapi apa agaknya. aku sendiri tidak tahu apa yang menanti agaknya. setiba di tapak utama, ramai betul. ramai sungguh melepak di situ tetapi apa nak dikatakan tempat mereka. buat-buat faham. tidak usah nak kecoh-kecoh pun tidak berguna. penat mulut dan lebih baik cuci mata setiba di sana. di sana bukan aku kenal sapa-sapa pun. 


sebenarnya aku pemalu dan penakut. bila mengusuri di depan mereka, aku mula tunduk kepala ke bawah sambil berjalan. kerana sifat pemalu aku, aku kurang disenangi oleh mereka di sana. itu tidak kisah. low profile katakan. boleh dikatakan gay di sana memang sempoi dan bergaya. tidak macam aku agak kekampungan. di mana aku melangkah kaki dan mengusuri tempat itu, di situ aku melabuhkan badan. maksud aku duduk di kerusi. asyik berjalan-jalan, kaki pun penat. ketika itu aku tidak tahu di mana bekas teman lelaki aku pergi berehat atau melepak di tempat sebesar itu. aku membuat keputusan mencari dia di sekitar tempat itu. pertama sekali menelefon bimbit dia. dia mengangkat dan dia telah memberi kedudukan dia. seterusnya aku melangkah ke arah sana. aku pun pergi ke arah sana. aku terpaksa berjalan di kawasan agak gelap dan seram sejuk tetapi meriah cukup meriah. dia kata, dia berada di kawasan sekitar itu. aku terus mencari dia dalam keadaan gelap itu dan kelihatan kelibat orang tengah mencari di sana. aku tidak melayan sangat kerana tujuan aku mencari bekas teman lelaki aku berada. 


setiba di kawasan yang agak gelap itu, 
aku memanggil abang aku.. "Abang.. Abang.. dekat mana abang agaknya"
kepada aku ke kiri dan kanan mencari cuma tidak memandang ke arah belakang. tiba-tiba dalam kegelapan itu, aku di peluk tiba-tiba. aku terkejut. 
siapakah gerangan abang ini? datang dari mana? aku terbingung sambil bertanya masa itu. 
lelaki yang datang dari mana entah, mula meraba-raba aku secara perlahan-lahan di dalam gelap itu. dalam hati aku berkata, aku sebenarnya tidak mencari tetapi kenapa dia berlaku tidak senonoh begitu rupa. ketika itu juga, aku boleh melayan pula bukan menggelak. parah otak aku ini. hahahaha. aku ini sebenarnya ada sejenis penyakit, bila bersentuhan mula merangsang diri ini. mungkin aku jenis gatal agaknya. hahaha. bukan gatal tetapi nakal.


ibarat sudip bertemu kuali. kalau masak, berbunyi nampaknya. hehehe. 


hati sebenarnya ketika itu tidak suka tetapi bila tengok dia meraba-raba penuh manja. lemah iman. seronoknya. ikut hati nak terus projek. hahaha. gelojoh hahaha. cuba bayangkan seumur hidup aku 26 tahun ini, mana aku pernah projek dekat sana. itu kali pertama abang itu buat aksi itu ke atas diri aku. walaupun tingkah laku abang itu agak gelojoh tapi menarik. ganas dan romantik. berpeluh juga ketika melayan. akal fikiran aku bercelaru menikmati kesedapan bila berdua di tempat gelap. aku teruja bila hisap adik aku dan puting aku ketika itu. sesak nafas dan aku belum puas lagi. aku terus melayan dia dan mengikuti aksi dia. walaupun dalam rimbunan akar-akar, tapi saat bila bersama-sama aku tidak melepaskan peluang menikmati bersama dia. apa aku nak kisah janji layan. mungkin saat itu berjumpa taste aku. rupa-rupanya berjumpa kali dua, dia mantap orang cuma adakala memaksa. itu yang kekurangan pada dirinya. aku tidak kisah. teringin nak suruh dia jilat satu badan aku dan menikmati bersama-sama. bila di fikir-fikirkan bersama atas kasih sayang dan cinta kita lebih indah dan nasib. dahulu saat berpasangan dengan teman lelaki aku iaitu Amyrul dan Shamsuri, lagi best sebenarnya sebab mereka ikhlas bila bersama tidak memaksa dalam melakukan hubungan itu. sebenarnya aku sayang mereka. rasa nak peluk selalu walaupun di mana sahaja tetapi ini malaysia. tapi bila agaknya aku beraksi lagi dengan abang itu, hehehe. mengarut aku ini. kenapa aku ini? aku nak mencari cinta bukan pasang badan dekat jantan lain. cukuplah setakat ini, biar ini pengalaman aku ketika di sana. aku tetap menanti seseorang yang sudi jadi pengganti kepada Amyrul dan Shamsuri. 


"Aku bersumpah pada diri ini, aku akan menyayangi orang itu seumur hidup aku" 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.