Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Isnin, 8 Oktober 2012

KD80: Suara Cinta Menuntunmu Kepadaku



Tatkala dahulu engkau hadir pada aku, aku tiada rasa cinta dan kasih sayang pada engkau. aku terima engkau sebagai kekasih hati aku kerana janji mengikat kita sampai ke hari ini iaitu
 "Sayang, berikan peluang dekat abang, abang janji akan bahagiakan awak sampai hujung nyawa abang"
 walaupun hati aku dan jiwa ini mencintai orang lain ketika itu. Sebelum ajal datang, engkau telah mencari
seseorang insan
buat aku dan ingin aku bersatu hati dengannya namun cinta aku pada mu tidak pernah terkikis di sanubari ini walaupun di telan masa dan waktu. Tapi apa daya, ajal dan maut ketentuan ilahi. mungkin tuhan lebih menyayangi dia. setiap kejadian yang berlaku ada hikmah. namun bila aku mengenang kembali, aku tetap menitis airmata aku kerana rasa bangga dapat mencintai dia sepanjang umur aku tiada rasa seribu penyesalan sampai ke hari ini. Rantai pemberian dia, itu harta paling berharga kerana itulah hati,cinta,harapan,kasih sayang dan dia yang tersemat di dalam kalung itu buat selama-lamanya.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.