Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Khamis, 18 Oktober 2012

KD82: Maafkan saya! ampun saya jika bersalah.



Demi  Atas Nama Arwah Aku Ekril Shahrizil, Aku takkan kembali pada cinta
 yang lampau
Sudah dua bulan berlalu dari tarikh perpisahan aku, Shamsuri Juhari dan Amyrul (Amir Othman). namun kini aku tidak menyesali apa yang berlaku kerana di hati aku yakin suatu ketika nanti pasti ada untuk ku namun aku terus jalani dengan penuh tabah. Selama 8 bulan aku mengenali mereka, terlalu pahit aku terima sehingga airmata ini sudah kering tiada lagi titisan airmata. hati yang perlu kebencian dan kekecewaan, aku ubati dengan kesabaran dan akal yang panjang. biarlah semua ini terjadi pada diri aku, namun sesekali aku tidak akan pandang ke belakang dan mengundur diri pada masa lampau. aku sentiasa berdoa pada allah semoga mereka hidup bersama dengan pasangan mereka. dari hati seorang insan yang lembut hati ini, aku masih berharap Shamsuri dan Amyrul ada seseorang menanti mereka dan hidup dalam kesejahteraan di dunia. Apa yang terjadi ini adalah sejarah hitam aku untuk memperbetulkan segala kesilapan aku jika aku yang bersalah. 


My Ex Kapel I, Terima B terima diri Baby
 Kepada Shamsuri Juhari dan Amir Othman, demi cinta saya pada mereka. aku halalkan segalanya dan aku berharap pada mereka, carilah insan yang lebih baik dari saya. selama ini, diri ini saya rasa tidak berbaloi kerana apa yang saya dapat ini terlalu pahit untuk terima. atas nama Ekril Shahrizil, saya tiada lagi perasaan cinta lagi. 
My Ex Kapel II, Terima kasih abang sebab hadir dalam hidup sayang.
anggap antara saya adalah sahabat yang baik. baik untuk sebuah persahabatan.
berjanjilah  Shamsuri Juhari dan Amir Othman, cari jejak kebahagiaan yang awak inginkan selama ini. saya yang pernah menjadi milik mu, akan berundur diri hati mu buat selama-lamanya tetapi kita tetap kawan sampai bila-bila.  

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.