Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Khamis, 15 November 2012

KD87: Terbaru! Skala position role play anda?


Kali ini saya ini menulis tentang sesuatu yang lebih menarik. mungkin tiada di mana-mana blog tentang kisah ini. Seperti mana di dalam dunia gay, simbolik bagi kaum gay merupakan subang, gelang, cara pemakaian, anting-anting, cara berjalan, pandangan, corak kaler yang di kenakan keatas diri ini, pengualan dan cara interaksi bersama orang lain, suasana kehidupan dan lain-lain lagi. kami ini saya ingin mengupas sesuatu topik yang agak menarik di dalam blog saya.

Topik apa isu 87?

Tahukah anda tentang maksud Kebarangkalian?
Kebarangkalian bermaksud kemungkinan anda di sebaliknya atau asal seperti dahulu.

Kali ini saya ingin mengupaskan kebarangkalian mengikut sekala saya sendiri. pernahkah anda terfikir kenapa seseorang gay sepatutnya menjadi begitu tetapi mereka tidak mahu? sebab apa? Sebagai
Contoh: Budak A adalah Bottom, tetapi ......."dia sepatutnya jadi top kerana ...." ini yang saya ingin mengupas dalam topik kali ini. 
Mari kita lihat sekala saya ini agar anda faham.


Jika anda seorang Gay Bottom...
Sekala bagi batang seorang bottom sejati adalah di antara dari sudut 0 > Sudut 50
jika batang anda boleh mencecah lebih dari 50 sudut maka anda berpotensi mengubah corak permainan dari Bottom Sejati kepada Versitle kepada Bottom.

jika batang anda boleh mencecah lebih dari 130 sudut maka anda berpotensi mengubah corak permainan dari Bottom Sejati kepada Versitle kepada Top.


Jika anda seorang Gay Versitle...
Sekala bagi batang seorang versitle sejati adalah sudut tepat 90 sudut.
Jika sekala bagi batang anda seorang versitle sejati menurun sedikit atau lebih dari sudut tepat 90, anda adalah Versitle kepada Bottom. (dari sudut 60 < sudut 90)
Jika sekala bagi batang anda seorang versitle sejati mencanak tinggi atau lebih dari sudut tepat 90, anda adalah Versitle kepada Top. (dari sudut 90 > sudut 130)

Jika anda seorang Gay Top...
Sekala bagi batang seorang top sejati  adalah di antara dari sudut 130 > sudut 180
jika batang anda boleh menurun lebih dari 130 sudut maka anda berpotensi boleh mencuba corak permainan dari Top Sejati kepada Versitle.


"SELAMAT MEMBACA"
#tips ini tiada mana-mana melainkan di sini.

Berapakah sekala batang anda bila stim? itulah jawapan sepatutnya anda layak menjadi dalam permainan bersama pasangan anda.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.