Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Khamis, 21 Mac 2013

KD92: Tiada yang menggembirakan melainkan tengok mereka bahagia.

Ini gambar my ex (baju kotak2) and sebelah itu adalah bf dia, iaitu adik angkat aku. aku snap semasa kami lepak di tasik permaisuri, cheras kuala lumpur

Mesti anda terasa pelik, seorang bekas couple pada bekasnya snap gambar seperti itu? 
mula-mula memang rasa cemburu dengan mereka. bila aku fikir-fikiran, aku yang harus terima hakikat semua ini. dia bukan milik aku lagi tetapi milik orang lain. semasa aku snap gambar ini, tiada rasa sakiti melainkan doakan mereka ini bahagia bersama. kadang-kadang aku terfikir, bila agaknya aku ini seperti ini lagi. menunggu putera idaman tidak muncul lagi. jika aku tidak terima si shamsuri, tidak jadi seperti sekarang yang single sampai ke hari ini. buat apa aku nak mengeluh benda yang lepas. aku seorang kuat dan cekal. sebut si shamsuri, dia sudah lama mati di hati ku. apa yang si shamsuri lakukan terhadap aku dulu, sampai mati aku tidak lupakan. cukup setakat ini.  apa yang aku perlu sekarang, membantu apa jua mereka di atas ini. tiada apa lagi yang aku inginkan, melainkan tengok mereka sentiasa bahagia. aku harap mereka tidak ulangi seperti mana yang terjadi apa aku dulu ... ... 

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.