Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Isnin, 14 Mei 2012

KD71: Surat Ulangtahun 14 May 1978 untuk Arwah Aku.

Syukurlah pada ilahi, kini 
2 tahun si dia pergi dalam hidup aku. walaupun aku kini mempunyai 2 orang yang menyayangi aku tetapi dari jauh sudut hati ini, aku tetap menyayangi mereka sepenuh hati ini. 
Ya Allah, kenapa aku begitu susah nak melupakan dia? 
mungkin aku sendiri tidak dapat apa yang aku cari selama ini. insyallah sesuatu ketika nanti aku akan memiliki sesuatu yang aku sendiri inginkan dari mereka. 
Kenapa hati ini merasakan susah betul aku memahami si Amir dan mendekati si Sham?adakah aku masih ada waktu untuk semua ini? 
adakah mereka berdua kini memahami siapa diri ini?
Sebenarnya aku memang ingin bersama tetapi aku tidak tahu bagaimana nak ke arah itu. sampai sekarang mereka berdua tidak faham kenapa arwah bertakhta di hati ini. mereka tidak pernah bertanya. ketika dahulu arwah aku dan aku bersama, kami tidak pernah fikir nak bersama waktu sesaat tetapi dia lebih mendekati dan berada di sisi aku setiap masa tanpa aku bersuara. hanya kata hati boleh memanggil seseorang.aku percaya kata hati aku. kenapa mereka susah nak mendalami hati. aku harap mereka dapat jawapan semua sebelum terlambat....
mereka ini berdua memang tiada cacat cela tetapi masih tidak dapat lihat. aku akui memang susah mendekat jiwa ini. apa-apa suatu hari nanti menjadi sesuatu terbaik untuk mereka bukan diri aku. 
Abang Ekril, saya yakin suatu ketika nanti mereka akan pasti merebut saat itu. abang ekril, tolong saya tunjuk cara pada mereka sepatutnya cara mereka mendekati saya. amin. peluang untuk mereka setiap hari dan masa ada selagi nyawa tidak terhenti kerana aku akan menjaga cinta mereka dan maafkan aku jika aku ada kesilapan dalam perhubungan selama ini. jika tuhan berikan pertunjukan ke jalan benar, jika mereka ada jodoh aku merupakan insan paling gembira kerana aku kerja keras menjaga cinta ini. kalau mereka tahu, kini aku tiada sesiapa boleh di sisi melainkan mereka selepas arwah abang pergi. berikan kepercayaan pada ku untuk berada di sisi mereka. apa-apa pun mereka adalah terbaik. 


Selamat Ulangtahun Arwah Abang ku Tercinta ....
EKRIL SHAHRIZIL B ALIAS
Semoga abang aman di sana.
Saya sentiasa tabah dan bergembira di sini dengan kehidupan saya,
Abang Ekril, Saya Berjanji akan buat mereka memahami Siapa Kaikatsu
Insyallah, suatu ketika jika mereka faham semua.. mereka akan menitis airmata..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.