Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Khamis, 31 Mei 2012

KD72: Tiada niat lain namun aku berterima kasih padanya


Kenapa manusia ini bila sudah tahu si dia ada berpunya tetapi tetap menunggu sampai sekarang? aku akui si dia memang caring. aku sedar, sebelum ini mereka memang ingin bersama tetapi dia milik orang lain. jesteru si dia memilih aku sebagai teman paling istimewa buat dirinya. terima kasih kepada dia sebab memilih aku. aku tidak mengharapkan si dia menerima aku. dia pernah berkata, aku dan dia ada persamaan iaitu kita berdua pernah kehilangan orang tersayang pada ketika dahulu. itu pengalaman kami amat pahit yang kami lalui suatu ketika dahulu. kini tidak tahu nak bercakap apa lagi. Nak rasa cemburu, tiada pula cuma aku berterima kasih kepada si dia menerima dia. bukan kerana dia, aku akan tetap keseorangan sampai sekarang. aku sanggup buat apa saja demi kebahagiaan si dia. ada seperkara lagi, kenapa si dia tidak pernah bercerita tentang dia pada aku? dari sumber boleh percayai, luahan dari mulutnya, dia memang terkenal di johor. betul ker?

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.