Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Khamis, 7 Jun 2012

KD73: Sesaat hati Ini tetap sakit!





Sungguh kejamnya dirimu Amyrul….

Mengkhianati cinta yang ku semat di jiwa



Kau hancurkan segala harapan…


Kau remukkan cinta yang telah kita bina…..

Ha….Ha…..Ha…Ha.…Ha…..Ha…





Jika hati sudah kau mencintai madu awak


diam-diam tanpa pengetahuan aku


Putuskan aku dengan baik caranya!


Walaupun sakit hati ku rasa


Sesungguhnya aku tak rela……..


Kerna hatiku masih mencintai


Dirimu dengan sepenuh hati…


Tapi ku ikhlas melepaskanmu…Amyrul

Karena aku manusia biasa…..





BUKTI!!!....


+01222*****


24 Mei 2012


09:27:59 PM


sms dari BF NO 1 KEPADA MADU DIA! 


oklh, hrp jga diri syg k, jgn lh ada sesiapa kalo syam msh syg kat abg, 2 je abg hrpkan diri syam, kta stahun knal, memg abg sygkan syam k.




BUKTI!!!....

+01222*****

24 Mei 2012

09:15:27 PM

ye taw, memg kt cheras kta kdg2 gaduh, tp ingatkn bla dlam bus awk senyp mcm xnk brborak je, sya msh trima awk k, sya otw blk ni, td jupe kwan tmpt kerja lama, dlam bus ni nk blik





BUKTI!!!....

+01222*****

2 Jun 2012

10:17:05 PM


tgah kerja lh. peg mana kt kl 2, jga lh diri k, kalo rasa syam mlik abg





BUKTI!!!....

+01222*****

24 Mei 2012

12:59:34 AM

kerja kt puchong, security je, npe? dh xsyg abg ke



Ada lagi!!!


AKU BENCI AWAK!!!....
AMYRUL IKHWAN ADAM SHAH!











Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.