Powered By Blogger

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014

"Rolling Baby!!..My Latest Photo 2014
I Love You Baby!,

Statistik Blog 2011 until 2012

Selasa, 23 Oktober 2012

KD84: Dia Kembali Abang Ekril Sharizil!!


Sudah nak percaya yang orang pernah menambat hati ini ketika dahulu muncul kembali di saat ini. Kenapa dia kembali pada aku? aku terganggam melihat suara dia yang tidak pernah berubah seperti dahulu kita kenal. dia memang seorang lelaki yang terbaik yang aku pernah kenali. dia seorang yang bertanggungjawab dan menjaga hal-ehwal kebajikan aku ketika arwah abang hidup lagi. mungkin dia terlalu sayang dekat aku. hatinya tidak pernah berubah walaupun di telan waktu dan usianya.

P, kenapa kini awak muncul dalam hidup saya? kenapa awak mengingatkan saya kembali pada janji terakhir arwah saya pada saya. saya akui memang arwah saya suruh cari awak! kerana jika dia menghembuskan nafas, saya ada awak. kenapa sekarang awak ingin menunaikan janji itu?

P, bila aku mendengar suara awak. jiwa aku gembira sekali. terima kasih kerana hadir kembali dalam hidup. selama ini saya terlalu derita dengan dua orang itu tetapi saya telah memaafkan mereka kerana aku adalah manusia seperti mereka. aku tidak layak menghukum mereka. biarlah pengajaran ini akan aku jadi pengalaman untuk mematangkan aku.



P, Jika awak ada di depan mata aku. aku nak peluk awak sepuas-puasnya kerana aku merasakan engkau lebih selamat dari orang lain walaupun kita adalah kawan karib. aku nak menangis puas-puas di bahu awak. selama ketiadaan awak, saya terlalu derita. orang yang saya sayangi tidak tengok tentang kebaikan diri ini. kalau awak tahu ketika dahulu, arwah abang saya tidak pernah lepaskan saya kerana hati dia terlalu sayang dekat aku. dia sentiasa buat saya gembira seperti mana awak P. awak dan arwah abang saya ada persamaan di mata saya. terima kasih P terima diri ini sebagai kawan karib selama ini. persamaan itu yang menyakinkan saya pada awak. awak top sejati dan arwah saya pun top sejati. awak berdua memang sekepala. arwah saya sentiasa percaya pada awak sampai ke hari ini.
i miss you so much my best friend.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

Nota: Hanya ahli blog ini sahaja yang boleh mencatat ulasan.